Oh just nu asså ^^
Oh just nu asså ^^
Dags att byta sida få bort lite skräp från den här tråden eller vad säger ni..
Det behövs ibland
så kan de gå
Lokes:
hur kan flugor och getingar osv hitta in genom världens smalaste fönster glipa sen är dom så dumma o inte hittar ut när fönstret står fullt öppen
en fråga som borde tas på mer allvar tycker jag
Åh asså så underbart att solen tittar fram ☀️☀️^^ jag väntat så länge på att gå ut och filma på hemliga stället ^^ men asså jag tycker inte det såg så fint ut, tyvärr det är inte såå mycket grönt där ännu.. och sen asså vems idé var det att lägga ut stor jävla sandhög där?^^
Har hunnit med en hel del trevligt.. lite för kallt att sitta ute och äta frukost ännu tyvärr
Har filmat några småscener ihop idag i alla fall och det var trevligt ^^☀️☀️
oneday:
Ja, då är det väl enklare att hålla det simpelt än skriva en roman, idiot
Det är ett komplext ämne som kräver komplexa diskussioner.
Att du och andra inte har kapacitet att läsa, tolka, och formulera sig efter vad som krävs är inte mitt problem.
Lokes:
ändå kul att läsa hur passionerad han är om det här ämnet. otroligt hur jävla ointelligenta och oempatiska vissa människor kan vara
Ändå kul att de som ber om diskussion och bevis direkt går över till ad hominem-argument endast för att du inte kan dissekera lång skrift, det kanske är du som är ointelligent?
Lokes:
och varför just hitler och nazism
För att Adolf Hitler är den viktigaste personen som satt foten i denna värld under det senaste årtusendet.
mdma :
Det är ett komplext ämne som kräver komplexa diskussioner.
Att du och andra inte har kapacitet att läsa, tolka, och formulera sig efter vad som krävs är inte mitt problem.
Ändå kul att de som ber om diskussion och bevis direkt går över till ad hominem-argument endast för att du inte kan dissekera lång skrift, det kanske är du som är ointelligent?
För att Adolf Hitler är den viktigaste personen som satt foten i denna värld under det senaste årtusendet.
lmao
Mm ^^ idag så satt jag ute en stund på tomten men efter en stund blev det..
Satt och pysslade med roligt pyssel eftersom det är söndag och man har lite roligt att göra på söndagar ^^ jag har hört att det ska bli kallare väder vilket var väntat..så man ar tagit vara på solen och värmen verkligen
Pratade lite med Sidney-kopian idag också om min hylla jag sa det att det är inte så bråttom men bara det inte tar ett år innan vi bygger den hehe
^^☀️☀️
jag tycker det är roligt att så många amerikaner tror att man bara kan se norrsken i finland
mdma :
mjao snillet som labbade ihop lsd är rätt högt upp på listan
Åh regn idag asså ^^ jag som hade planer på att filma idag på hemliga stället? sen kolla om jag kan på nått sätt få bort den där stora sandhögen typ? ^^
Eller om man kan göra nåt annat med den om den inte går att få bort..
^^ well true that..
Idag så tänkte jag ta mig till bengans efter allt plugg men asså vädret? jag kände bara att energi drogs från mig så jag tänkte ne ^^
Asså vad hände? solen bara försvann helt plötsligt jag tänkte gå till henliga stället kände inte för det heller så det blev istället lite roligt (ovanligt) pyssel hemma i köket
Men jag fick veta att i veckan så ska de vara sol hm, ska man tro på det då eller?^^så jag fick skriva om mitt schema lite och det var inte så kul men men
Imorgon så ska jag till bengans i alla fall och kika lite och se om jag hittar nåt fynd.. ^^