Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Wow Wow Wow äntligen asså som man väntat ^^ SötHjärta☀️på fredag så släpps Niki & The Doves nya singel GloriaHjärta☀️☀️

Det värsta är att den släpps på stream och det är inget jag anvnäder  (eftersom jag använder Lp-skivor) så jag måste typ be Sidney-Kopian att fixa den låten till på nåt sättRodnar

Så himla glad asså ^^HjärtaHjärta Har verkligen väntat på mer ny musik av Malin och GustafRodnar
Hjärta☀️☀️
niki.jpg

SvaraCitera

Åh var på begans idag med Sidney-kopian och hittade lite fynd (1) ^^ Söt och det var en Lp-skiva som jag verkligen letade efter ^^SötSidney-Kopian hittade med lite fyndSöt

Sen var jag  och letade efter lite saker till rummet ^^ jag fick lite tips av Sidney-kopian var jag kunde hittat lite häftiga sakerSötasså jag visste inte ens att de butikerna fanns typ.. men vi ska åka till några av de sen..Söt

Men solen tittade fram en hel det var helt underbartHjärtaHjärta tycker inte om när solen bara försvinner  bara så där ^^Rodnar och imorgon så släpper Niki & The Dove sin nya singel HjärtaHjärta

SvaraCitera

Mm ^^ jag har lyssnat ett bra tag på Niki & The Doves nya singel Gloria på loop nuHjärtaHjärta asså wow vilken chill låt ^^RodnarHjärta önskar bara den hade släppts på en fysisk  Ep Rodnar

Jag har väntat länge på det här nu.. och så fattas det bara sol/värme ☀️☀️^^

Idag så har jag varit ute från och till då vädret har hoppat från dåligt till bra..Rodnar imorgon så kommer det vara fint har hört hmm, man stämmer det? ^^Rodnar

Jag har skrivit ner lite saker jag ska göra imorgon så jag hoppas verkligen jag inte behöver ändra..Hjärta

SvaraCitera

Mm ^^ två söndagar i rad så man fått göra extra mycket pysselRodnar och då dåligt väder..imorgon ska det bli fint väder i alla fall^^ 

Asså jag tänkte fråga The OG om vi kunde börja filma snartRodnar har tjatat väldigt länge och hela tiden får jag jo men snart så..Rodnar så jag hoppas det blir snart.. har filmat lite själv och en del av de materialet kan man använda till filmen.. ^^

Sen har jag skrivit upp filmkväll på lördag ^^ Hjärtaså vi ska var på hemliga stället och kolla på film.. Sötmen vi har inte bestämmt vilken film vi ska se ännu..Rodnar

Bara det inte blir drama fick jag veta hehe Söt

SvaraCitera
Lokes

kanske konstig sak att skriva

SvaraCitera

Yes ^^ var på bengans igår och gjorde ett fynd i det underbara soliga vädretSötCool☀️☀️asså det har varit helt underbart..HjärtaHjärtanu ska man se att det blir varmare och varmare^^ snart kan man njuta av tidiga frukostmorgnar ute på altanen☀️Cool

Idag har man varit ute en hel del^^ Söt kollat på film/gjort lite roligt pyssel..man har verkligen tagit vara på värmen oco☀️

Och nu så kan man på ett helt annat sätt planera lite saker..

Men ja bättre ljusare varmare tider är på väg ^^ man är mer och mer ute nu och tar vara på den unerbara solen..☀️

SvaraCitera

Oh ^^ utomhus värme ☀️ och roligt pyssel / monster det just så här söndagar ska vara Söt

HjärtaHjärta
sunday.jpg

SvaraCitera

Ja asså man bara njuter av vädret^^Hjärta har varit ute hela tiden  och filmat/fixat  lite på våran altan..  pratade med mamma att vi måste köpa större bord och lite bättre stolar också heheSöt^^ så vi ska åka och kolla på det i helgen..Söt

Har haft en hel del på mitt schema så jag typ kryssat av.. Söt asså jag måste säga att jag faktist rätt nöjd med det jag gjordeSöt 

Pratade även med Sidney-kopian idag och vi skulle ha träffats i helgen men det går då jag ska ut på stan och kolla på bord/stolar.. Rodnar men får se om vi kan få till en liten träff efter ^^ för jag vill ha upp min hylla  nu..

Har även skrivit på schemat att vi ska filma jIpPiCoolSöt och det är nåt jag har väntat och längtat efterRodnar och det ska bli såååå kul att börja filma igen..

SvaraCitera

Mm ^^ the sun the sunHjärta i love the☀️ asså helt underbart väderSöt äventyr/niki monster fota oh that's life ^^ idag hade jag inte så jättemycket på mitt chema som tur va så jag kunde göra lite som jag villeSöt

Imorgon har jag dock lite saker på mitt schema som måste görasRodnarpratade med Sidney-kopian och vi skulle träffas och fixa lite saker sa han så jag måste skriva in det i mitt schema.. så det blir att ändra i schemat IGEN ^^Rodnar och det är inget jag gillar att göra men men..

Jag ser fram emot att börja filmaSöt

SvaraCitera

Åh ^^ nu kan man äta frukost utomus på altanen tidigt på morgonenSöt har typ längtat efter att får göra det..HjärtaHjärta

Asså jag tycker man borde ta vara på den underbara solen och värmen medans den finns kvar, right? ^^ har hört en del säga, ja nu ska jah ta vara på sommaren och värmen,.. men?varför gör du inte?Rodnar

Folk frågar hur oker du att skriva schema hela tiden?jag måste asså ha schema att gå efter annars blir min dagar så röriga..visst det tar ett tag att skriva nya scheman men det är vktigt och roligt, ibland heheSöt

SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

en fråga som borde tas på mer allvar tycker jag

LMAOO ja tycker det

SvaraCitera

Ja asså gå efter ditt schema var det ja? ^^ idag så tänkte jag ta mig till retroaffären och kolla om jag hittade några retrotidningar så fick jag ett samtal att jag måste ändra i mitt schema.. och jag tänkte asså? vah? jag som predikade för ett tag sen att INTE avvika från schemat? hehe ^^ wellSöt

Ja men fick ändra ändå.. jag fått ändra några gånger och det har inte varit kul det kan jag lova.. men asså jag tänker så här att det hör till ibland, eller hur? Söt

Jag får åka till retroaffären nästa vecka vilket jag har tänkt skriva in i mitt schema..Söt

Men asså vädret? helt underbart..HjärtaHjärta

SvaraCitera

Asså seriöst? fattar inte du/ni klagar? ^^Förvirrad ja menar.. det är ju det här vi har väntat på? men ändå så klagar du? då tycker du ska ta och åka till antarktiskt istället och stanna där tills oktober/november/december.. ^^

Jag har bara tyckt det har varit helt underbart.. har saknat ☀️vämen..tidiga sommarmorgnarHjärtaHjärta att vara ute så mycket som möjligt.. ta vara på den så mycket som man bara kan.. Hjärta

Jag har fått göra om mitt schema ett par gånger nu och det har inte varit kul asså ^^ jag tycker har man bestämt sig för att göra något så ska man hålla fast vid det? ^^Rodnar

Nu kan man vara ute på ett helt annat sätt och göra saker? ^^ vi ska börja filma snart och det ser jag fram emot^^Söt har väntat ett bra tag nu efter vi har fått ändra hela tiden..jag har längtat efter mitt energiträd HjärtaHjärta jag får såå mycket positiv energi från det underbara trädet som bär på såå mycket ^^

HjärtaHjärta
litte-traci-fox-favortie-tree.JPG

SvaraCitera

^^ Early morning. outside..HjärtaHjärta

Hjärta
Tracis%20Dragons.jpg

SvaraCitera

Wow wow wow ^^ jag var  och besökte retroaffären idag och hittade några riktigt fina och underbara 80s retro tidningar ^^ Söt och det bästa av allt? flera av affischerna fanns kvar i tidningarna ^^Hjärta Rick Astley/A-Ha m.mHjärta 

Tack Sidney-Kopian asså utan dig idag så hade jag blivit väldigt ledsen ^^Hjärta

Det var väldigt mörkt ute idag? vi kände bara att nu kommer det att regna asså.. och vi hade inte så mycket  varma kläder då det var skönt väder.. men? vi klarade ossSöt 

Snart så är det dags för  vårat 50/60 projekt ^^ och jag/vi har lagt såå mycket arbete bakom det.. så  jag hoppas den blir godkäntRodnar

SvaraCitera
latest comments older comments