Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Mm vad säger man? I Told You So? ^^ hade tänkt äta frukost ute på altanen tidigt imorse men jag vaknade upp till regn och massa regn.. jag kände bara jaha, jag visste det? ^^

Men imorgon är jag LEEEDIG, jipiSöt och kollade vädret imorgon och det ska bli☀️ ^^Söt och nu när jag har lite mer 80s (svenska) poptidningar så paassar det bra till imorgonSöt

Jag hade inte nåt planerat i mitt schema imorgon så jag tänkte faktiskt
improvisera liteSötmen INGEN modellera heheSöt

Men på fredag så har jag skrivit i mitt schema att jag och Sidney-Kopian ska åka till Ikea och kolla på bättre/finare utemöbler till våran tomt eftersom resten av filmen glömde att vi kolla på det så får jag istället göra det..Rodnar

Asså kan fortfarande inte fatta att jag/vi hittade de där igår asså ^^ Hjärta


   
SvaraCitera

Ja asså wow underbar dag asså ^^ (nästan) hela dagen med Sidney-kopian och vi hade såå kul^^Söt

Vi var är och tittade in hos bengans och där hittade jag och Sidney-kopian varsitt fyndSöt och vi kolalde på utemöbler och hittade några fina så jag tog lite kort och ska visa mamma när det har blivit lungare..Söt

Asså det var ändå inte så mycket folk stan ? jag vet  inte vad beror på? man jag tror mycket det är för att folk är inte ute lika som förrut? kan det vara efter corona kanske?

Men asså vädret var upp till 100% underbarSöt 


   
SvaraCitera

Ja asså wow underbar dag asså ^^ (nästan) hela dagen med Sidney-kopian och vi hade såå kul^^Söt

Vi var är och tittade in hos bengans och där hittade jag och Sidney-kopian varsitt fyndSöt och vi var även och kollade på utemöbler och hittade några jättefina så jag tog lite kort och ska visa mamma när det har blivit lungare..Söt

Asså det var ändå inte så mycket folk stan ? jag vet inte vad det beror på? man jag tror mycket det är för att folk är inte ute lika som förrut? kan det vara efter corona kanske?

Men asså vädret var upp till 100% underbarSöt


   
SvaraCitera
Lokes

det är jobbigt att ha folk med över 1mil poäng på snap för dom svarar en aldrig


   
SvaraCitera

Mm ^^ asså vad ska man säga?  jag hade verkligen hoppats att det skulle bli nåt av det? men det slutade typ med att jag  fick göra allt själv ^^not surprised at allSöt

men asså jag är typ inte förvånad..  men? jag gjorde det jag skulle och det gick bra bara att det hade varit trevligt att ha nån med sig typ ^^

Imorgon då? oh lite nervös ^^

HjärtaHjärta
foxes-stargazing.jpg


   
SvaraCitera

Åh tidig frukost  på altanen innan alla i huset vaknar ^^ 80s poptidning..80s popmusik (lite tyst)  underbart det är så det ska vara ^^Söt

Asså jag tänker så här idag så gjorde jag lite kult pyssel? jag tänkte typ inte på att det skulle bli nåt speciellt asså jag tänkte typ let your imagination flow ^^Söt

Okej visst det kanske inte blev nåt picasso art hehe ^^Söt men huvudsaken är att det INTE var nån modellleraSöt

Och sen är det inte alls långt kvar tills jag börjar mitt sommarjobb igen Hjärta och det ska bli såå kul asså.. har verkligen LÄNGTAT efter det..har hållit lite konakt med famlijen och barnen till och från ^^ men det  ska bli jätteroligt att börja jobba där igenHjärta

Och så ska vi hitta på massa kul också ^^HjärtaSöt


   
SvaraCitera

I miss those days ^^

Rodnar^^HjärtaHjärta
i%20want%20the%20sun.jpg


   
SvaraCitera
Lokes

jag orkar inte mer 


   
SvaraCitera

Lokes:
jag orkar inte mer 

HjärtaHjärta
Peter%20Gabriel%20Feat.%20Kate%20Bush%20


   
SvaraCitera

Åh pyssel dag idag utmohus ^^ helt underbart väder Söt

Asså nu uppskattar jag söndagar mer och mer frö man typ nåt kul att göra..Hjärta
sunday.jpg


   
SvaraCitera
Lokes

Little-Traci:
HjärtaHjärta
Peter%20Gabriel%20Feat.%20Kate%20Bush%20

Hjärta du är för underbar


   
SvaraCitera

Lokes:

Hjärta du är för underbar 

Så lite så ^^RodnarHjärta fortsätt kämpa bara..


   
SvaraCitera

HjärtaHjärta ^^
nightfox.jpg


   
SvaraCitera

Åh jag tänkte hela tiden var positiv var positiv ^^så när jag kom hem så satte på Niki & The Dove på vinyl (på högsta nivå) och kände bara oj Dj ease my mind ^^och det hjälpte faktisktRodnar  Jag kände idag bara ne jag orkar typ mer ^^ varför inte bara accpetra det? jag fattar inte att folk orkar med dramas? sen dra mig i det också..seriöst leave me out of it^^Rodnar

Asså redan där så tänkte jag ne, där rök den kontakten asså.. jag orkar seriöst inte ha massa folk som ger mig dålig energi ^^ så jag sa bara tack och hej.. så ännu två peesoner som jag suddat ut helt..

Men efter Niki & The Dove underbara låt ode to dance floor på vinyl, så? ^^ asså jag fick typ tillbaka min energikälla jag typ förlorat hahah Söt

Så jag följde mitt schema som jag skulle så dagen blev inte så illa (som jag flrst trodde att den skulle bli) så jag tycker dagen har varit rätt så bra ändå..Söt

HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg


   
SvaraCitera
latest comments older comments