Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Ämnesstartare

isola:

när ska du åka?

Imån

SvaraCitera
mynona

isola:

Nä då får man väl ta det som känns mest akut och se det som en framtidsinvestering.

Ja, livet är en framtidsinvestering.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nästa år kommer bli likadant

SvaraCitera
Ämnesstartare

spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurosport top ten, underbart [love]

SvaraCitera
time
 time

Har typ 40gradersfeber. Hallucinerar. Önskar att det inte var nyårsnatt så iste kunde vara här och krama mig till sömns så jag kunde känna mig lite mindre ynklig än vad jag gör nu. [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligger och latar mig med laptop i säng hemma hos päronen. Det har varit en trevlig eftermiddag och kväll, men det ska bli skönt att komma hem imorgon (de hela 3 kilometrarna...!).

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish vill inte vara vaken och prata om bajs med mig. Känner mig djupt sårad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det var meningen att jag skulle sova hela natten inte bara fem timmar [cry]

SvaraCitera

inte ett till värdelöst år, '
och varfrö i helvete existerar tjejer och rbetstider

SvaraCitera

oc vem vet var alla gränser går ni haruj aldrig brutit dem själva satans patrask jävlar
så ge fan i att döma sådant ni int vet någonting om era fördomsfulla äckliga vanliga människrojävlar
hoppas inidör

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Önskar att det inte var nyårsnatt så iste kunde vara här och krama mig till sömns så jag kunde känna mig lite mindre ynklig än vad jag gör nu. [cute]

han kunde väl varit med dig trots nyårsnatt [sad]

SvaraCitera

mina tankar är relativt tomma för stunden, men
Image

SvaraCitera
Ämnesstartare

har legat och tänkt i typ, säg, 2-3 timmar pga har inte kunnat sova pga att jag blivit väckt typ 5 ggr timman före jag slutade kunna sova oc hhar gått igenom halva mitt liv i tankar nu och skall sätta ner dem i ett dokument om radikalt feministisk syn på tillfrisknande från ptsd

jävla huvud. hade föredragit att sova men nä nä det går ju inte pga irrationell irriterande rädsla som sitter djupt rotad i mitt lille huvu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har var det fan dött!!!

SvaraCitera
latest comments older comments