Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

nubbie:

Haha, alltså vadå "lätt att förstå norska om man är svensk", är det ju inte.

+1

Går en norsk i min klass och en dag sa en tjej till honom: "förlåt, men jag förstår inte din danska".
Hahah [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Går en norsk i min klass och en dag sa en tjej till honom: "förlåt, men jag förstår inte din danska".
Hahah

[love] men det känns ju faktiskt jättefrämmande. Har lättare för att klura ut vad folk säger när de pratar tyska än när de pratar norska 🙁 är nog ett stycke oduglig svensk.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det feltryck hos svenskaspel och i tvguiden eller är det intermatch på tv4sport idag? Typiskt bonniers och den judiska världskonspirationen att leka med mitt hjärta så här. [sad]

SvaraCitera

det är ju tv4 sport xtra

SvaraCitera

sist jag var inne här var jag en deperimerad tonåring, nu är jag en lycklig pilotstudent och nästa gång är jag väl en lycklig pilot.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pokémonkänslan är tillbaks nu [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

[love]

Du blev lite sugen allt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

men det känns ju faktiskt jättefrämmande. Har lättare för att klura ut vad folk säger när de pratar tyska än när de pratar norska 🙁 är nog ett stycke oduglig svensk.

Nää, är också väldigt väldigt dålig på det. Ibland, typ på Skavlan, brukar jag blunda och försöka förstå vad han säger utan den översatta texten.
Det går inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

det är ju tv4 sport xtra

Jo det brukar ju vara det men på långenprogrammet och i min teveguide så står det att det är i tv4sport. Men det lär ju vara franska gärsgårdslag eller rattfylleristjakt i norra Cardiff

davvelito:

Du blev lite sugen allt.

Kan bli sån där söt kransmas

SvaraCitera
Ämnesstartare

var full som en alika igår

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ok fick svar på sms nu och känner att jag bestämt mig för att inte bry mig mer. Har gjort mitt, en har gjort sitt, nu lämnar jag det. Skönt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Haha ok fick svar på sms nu och känner att jag bestämt mig för att inte bry mig mer. Har gjort mitt, en har gjort sitt, nu lämnar jag det. Skönt.

Det låter trist. Var det någon du tyckte om?

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Nää, är också väldigt väldigt dålig på det. Ibland, typ på Skavlan, brukar jag blunda och försöka förstå vad han säger utan den översatta texten.Det går inte.

Haha, jag också.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det låter trist. Var det någon du tyckte om?

Ja, det var det. Men ibland är det inte värt det, det ska inte behöva vara så svårt liksom. Skönt när man inser det!

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Ja, det var det. Men ibland är det inte värt det, det ska inte behöva vara så svårt liksom. Skönt när man inser det!

Jag håller med där. Det är svårt att låta bli ibland, så skönt att du klarade av att avbryta det som inte kändes bra.

SvaraCitera
older comments