Kör bara kör.
FÅ IGÅNG DEN ANDRA FÖR BÖVELN OCH ABER!
sådant är svårt! ska nypa extra mycket i dina kinder nästa gång vi ses, för att statuera min stolthet över din bedrift!
Rejmond D Röjter:
Skippa springturen annars för lite extra sömn om möjligt. Skulle jag nog ha gjort.Bättre att man är lite mer utvilad vid sådana långkörningar.
Vart ska du bege dig då?
Ja jag gör nog det, ska stänga ned och försöka sova typ nu tror jag.
Till Svedala! Mamma ska tydligen köpa någon fancy specialfågel eftersom fågeln vi har nu (samma art som den som ska köpas) behöver en fågelvän.
du har jättemjuka kinder man villbaranypaidomhelatiden ååååh
Fingerprints:
Haha kolmården är också det närmsta jag kommit hitills. Mmm safarin liksom!
Känner igen mig i det du skriver.Du kan också!
Du har nog rätt, men i nuläget är det inte riktigt aktuellt
Kommer ihåg när jag var runt 10 och vi åkte safarin. En hel hjord antiloper skuttade fram i hög fart runt och över vår bil. Blev så himla uppspelt!
..Och när jag matade giraffen med äpplen, och sedan inse att jag gett den alla och det inte fanns några kvar till mig längre.. Goda minnen!
Rejmond D Röjter: Kommer ihåg när jag var runt 10 och vi åkte safarin. En hel hjord antiloper skuttade fram i hög fart runt och över vår bil. Blev så himla uppspelt!
..Och när jag matade giraffen med äpplen, och sedan inse att jag gett den alla och det inte fanns några kvar till mig längre.. Goda minnen!
Jag var där förra sommaren... och var i extas red på en kamel.
Delfinerna var bäst.
Fingerprints:
Jag var där förra sommaren... och var i extas red på en kamel.
Delfinerna var bäst.
Tihi, härligt!De är störtsköna, älskade dem också!Red elefant sist, var.. Skumpigt.
nubbie:
Ja jag gör nog det, ska stänga ned och försöka sova typ nu tror jag.Till Svedala! Mamma ska tydligen köpa någon fancy specialfågel eftersom fågeln vi har nu (samma art som den som ska köpas) behöver en fågelvän.
Så pass! Övningskör du dit med din mor kanske, eller har du körkort?
är trött. borde sova. hööööööööhhö
håller på att lära mig spela gitarr. låter sugigt som fan och blir irriterad på det pga har massa jättemusikaliska vänner osmspelat gitart sen dom föddes osv.
snart helg ju. gu va skönt
ryska killar
kompisar
nordpolen
morrissey
söta tjejer som pratar om kondylom
onani
imorgon flyttar vargen hit.