Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

Untouchable:

låter som ett riktigt läsktigt ställe, skulle inte vilja jogga där

du behöver inte göra det heller. var brukar du jogga?

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du behöver inte göra det heller. var brukar du jogga?

bra det
har ingen speciell joggingrunda men det är ganska härligt att cykla till stranden och jogga längs den

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

bra det
har ingen speciell joggingrunda men det är ganska härligt att cykla till stranden och jogga längs den

det är det, fast hemskt varmt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är det, fast hemskt varmt.

det är riktigt svalt på kvällen/natten, satt och såg månuppgången för en vecka sen, höll på att frysa ihjäl och behövde ta på mig riktigt mycket kläder

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

det är riktigt svalt på kvällen/natten, satt och såg månuppgången för en vecka sen, höll på att frysa ihjäl och behövde ta på mig riktigt mycket kläder

fint. tur att du inte frös ihjäl. var där vid ett för några veckor sedan, då var det varmt fast det var natt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

fint. tur att du inte frös ihjäl. var där vid ett för några veckor sedan, då var det varmt fast det var natt. 

stört, jag brukar alltid frysa, eller ja det är svalt och kallt iaf :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått några satans myggbet, otroligt nog första gången i sommar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

stört, jag brukar alltid frysa, eller ja det är svalt och kallt iaf :/

antingen fryser jag eller så är jag jättevarm

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

antingen fryser jag eller så är jag jättevarm

varför aldrig lagom temperatur?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

varför aldrig lagom temperatur?

det har jag nog för det mesta, men fryser ofta när andra är varma. vet inte varför. har dock inte frusit särskilt mycket den här sommaren.

SvaraCitera

nöbby:
Jag älskar min säng.

Tvättade ansiktet ordentligt med vettig tvål för första gången på två veckor ikväll, halleluja. Vad lat man blir förövrigt när hyn ändå ser helt okej ut och man inte måste tvätta sig varje dag för att hålla aknen borta. Det var en liten kille ca sju som sa "va mycke fräknar du har fått nu, fint!" häromveckan, de där fräknarna är egentligen ärr, hehe.

Älskar också min säng. Har spenderat mer än halva dagen här, känner mig så otroligt lat när jag skriver detta.. Rullar ögonenHaha, vad gulligt det där med lillkillen! Ungar är så ärliga! Har inga finnar numera, men när jag gjorde praktik i åttan på en lågstadieskola var det en kille i ettan (ca sju år) som frågade varför jag hade röda prickar i ansiktet. Åtminstone nämnde "din" sjuåring fräknar, och det är ju någorlunda mer positivt än bara "röda prickar".. Kan även konstatera att jag tycker om fräknar Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det har jag nog för det mesta, men fryser ofta när andra är varma. vet inte varför. har dock inte frusit särskilt mycket den här sommaren.

ah, förstår inte hur det funkar :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

ah, förstår inte hur det funkar :/

det är oviktigt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är oviktigt 

ok, ska inte fråga

SvaraCitera