Wenatchee:
Älskar också min säng. Har spenderat mer än halva dagen här, känner mig så otroligt lat när jag skriver detta..Haha, vad gulligt det där med lillkillen! Ungar är så ärliga! Har inga finnar numera, men när jag gjorde praktik i åttan på en lågstadieskola var det en kille i ettan (ca sju år) som frågade varför jag hade röda prickar i ansiktet. Åtminstone nämnde "din" sjuåring fräknar, och det är ju någorlunda mer positivt än bara "röda prickar".. Kan även konstatera att jag tycker om fräknar
Man får vara lat! Passar också på att vara det ibland, hela dagar framför dator/bok/tv är ju asnice, hehe.
Haha, ja den frågan fick jag också när det var som värst, "vad är de för några?" osv.
amsi:
du får fråga, men jag har inget svar
ah, trodde det va en sån fråga man inte fick fråga på nåt sätt
Untouchable:
ah, trodde det va en sån fråga man inte fick fråga på nåt sätt
det kan bero på dålig blodcirkulation eller lågt blodtryck
nöbby:
Man får vara lat! Passar också på att vara det ibland, hela dagar framför dator/bok/tv är ju asnice, hehe.Haha, ja den frågan fick jag också när det var som värst, "vad är de för några?" osv.
Ja, ibland är det underbart att inte göra någonting överhuvudtaget. Har faktiskt haft Gossip Girl-marathon, sett första säsongen för tredje(?) gången. Älskar't.Haha, nästan jobbigt ju... Men att barn är så ärliga har sin fördel ibland, det är så gulligt när de kommer med fina kommentarer och lustiga frågor.. 
amsi:
det kan bero på dålig blodcirkulation eller lågt blodtryck
jag har också lågt blodtryck, brukar nästan svimma när jag typ reser mig upp hastigt när jag suttit ned länge :/
har hört att det beror på lågt blodtryck iaf
Untouchable:
jag har också lågt blodtryck, brukar nästan svimma när jag typ reser mig upp hastigt när jag suttit ned länge :/
har hört att det beror på lågt blodtryck iaf
samma här.
ska somna före halv fem i natt.
Untouchable:
inte jag, lika förvånad varje gång
vet hur jag fungerar, men det är ändå jobbigt.
Wenatchee:
Ja, ibland är det underbart att inte göra någonting överhuvudtaget. Har faktiskt haft Gossip Girl-marathon, sett första säsongen för tredje(?) gången. Älskar't.Haha, nästan jobbigt ju... Men att barn är så ärliga har sin fördel ibland, det är så gulligt när de kommer med fina kommentarer och lustiga frågor..
Hehe, usch. Tyckte om Gossip Girl när jag var ett par år yngre men sedan så såg jag det någon gång i höstas och blev bara arg och trött på att det var så himla många jobbiga intriger och folk var irriterande och dramatiska hela tiden. Men seriemaraton är mysigt.
Ja! Barn är trevliga att ha att göra med, de lägger märke till så mycket och har inte den där spärren/inlärt hyfs som gör att de håller inne med vissa saker. Man vet vad man får, är de nyfikna eller vad sjutton som helst så frågar de.
nöbby:
lägger märke till så mycket och har inte den där spärren/inlärt hyfs som gör att de håller inne med vissa saker. Man vet vad man får, är de nyfikna eller vad sjutton som helst så frågar de.
barn, tar mig på bröstet: du har en bebis där
jag: nej, det har jag inte
barn: jo, du har en bebis där
jag: det är ett bröst
barn, skrattar åt mig och skakar på huvudet
Haha, vad gulligt det där med lillkillen! Ungar är så ärliga! Har inga finnar numera, men när jag gjorde praktik i åttan på en lågstadieskola var det en kille i ettan (ca sju år) som frågade varför jag hade röda prickar i ansiktet. Åtminstone nämnde "din" sjuåring fräknar, och det är ju någorlunda mer positivt än bara "röda prickar".. Kan även konstatera att jag tycker om fräknar