Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

Wenatchee:

Älskar också min säng. Har spenderat mer än halva dagen här, känner mig så otroligt lat när jag skriver detta.. Rullar ögonenHaha, vad gulligt det där med lillkillen! Ungar är så ärliga! Har inga finnar numera, men när jag gjorde praktik i åttan på en lågstadieskola var det en kille i ettan (ca sju år) som frågade varför jag hade röda prickar i ansiktet. Åtminstone nämnde "din" sjuåring fräknar, och det är ju någorlunda mer positivt än bara "röda prickar".. Kan även konstatera att jag tycker om fräknar Glad

Man får vara lat! Passar också på att vara det ibland, hela dagar framför dator/bok/tv är ju asnice, hehe.

Haha, ja den frågan fick jag också när det var som värst, "vad är de för några?" osv. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du får fråga, men jag har inget svar

ah, trodde det va en sån fråga man inte fick fråga på nåt sätt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

ah, trodde det va en sån fråga man inte fick fråga på nåt sätt

det kan bero på dålig blodcirkulation eller lågt blodtryck

SvaraCitera

nöbby:

Man får vara lat! Passar också på att vara det ibland, hela dagar framför dator/bok/tv är ju asnice, hehe.

Haha, ja den frågan fick jag också när det var som värst, "vad är de för några?" osv. 

Ja, ibland är det underbart att inte göra någonting överhuvudtaget. Har faktiskt haft Gossip Girl-marathon, sett första säsongen för tredje(?) gången. Älskar't.Haha, nästan jobbigt ju... Men att barn är så ärliga har sin fördel ibland, det är så gulligt när de kommer med fina kommentarer och lustiga frågor.. Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det kan bero på dålig blodcirkulation eller lågt blodtryck

jag har också lågt blodtryck, brukar nästan svimma när jag typ reser mig upp hastigt när jag suttit ned länge :/

har hört att det beror på lågt blodtryck iaf

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

jag har också lågt blodtryck, brukar nästan svimma när jag typ reser mig upp hastigt när jag suttit ned länge :/

har hört att det beror på lågt blodtryck iaf

samma här. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

samma här. 

jobbigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska somna före halv fem i natt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

jobbigt

man vänjer sig

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

man vänjer sig

inte jag, lika förvånad varje gång

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

inte jag, lika förvånad varje gång

vet hur jag fungerar, men det är ändå jobbigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vet hur jag fungerar, men det är ändå jobbigt.

förstår det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wenatchee:

Ja, ibland är det underbart att inte göra någonting överhuvudtaget. Har faktiskt haft Gossip Girl-marathon, sett första säsongen för tredje(?) gången. Älskar't.Haha, nästan jobbigt ju... Men att barn är så ärliga har sin fördel ibland, det är så gulligt när de kommer med fina kommentarer och lustiga frågor.. Rodnar

Hehe, usch. Tyckte om Gossip Girl när jag var ett par år yngre men sedan så såg jag det någon gång i höstas och blev bara arg och trött på att det var så himla många jobbiga intriger och folk var irriterande och dramatiska hela tiden. Men seriemaraton är mysigt. 

Ja! Barn är trevliga att ha att göra med, de lägger märke till så mycket och har inte den där spärren/inlärt hyfs som gör att de håller inne med vissa saker. Man vet vad man får, är de nyfikna eller vad sjutton som helst så frågar de.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

förstår det

är det varmt hos dig?

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

lägger märke till så mycket och har inte den där spärren/inlärt hyfs som gör att de håller inne med vissa saker. Man vet vad man får, är de nyfikna eller vad sjutton som helst så frågar de.

barn, tar mig på bröstet: du har en bebis där

jag: nej, det har jag inte

barn: jo, du har en bebis där

jag: det är ett bröst

barn, skrattar åt mig och skakar på huvudet 

SvaraCitera
older comments