Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

reben: m kanske är läskigt med, nu vet jag ju redan vem mördaren är hel tiden o behövver inte bli rädd o så. känns tryggt.

ja men tänk om nån annan e mördaren denna gången då måste ju inte sluta lika bara för de är samma film elr???

SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag är trött

SvaraCitera
reben

Rävpojken:

ja men tänk om nån annan e mördaren denna gången då måste ju inte sluta lika bara för de är samma film elr???

spelar du bara dum elr är du det på riktigt!?? klart den slutar likadant e ju samma film m samma manus pappskalle

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: spelar du bara dum elr är du det på riktigt!?? klart den slutar likadant e ju samma film m samma manus pappskalle

aha jag förstår inte sånt 😛

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska äta mer smördeg 

SvaraCitera
reben

Rävpojken:

aha jag förstår inte sånt 😛

uppenbarligen inte ne 

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: uppenbarligen inte ne

va e ett manus för något?? :O

SvaraCitera
reben

Rävpojken:

va e ett manus för något?? :O

hinner inte förklara för jag ska sova. fråga imorrn igen elr bara googla d 🙂 om du vet va google e dvs

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: hinner inte förklara för jag ska sova. fråga imorrn igen elr bara googla d 🙂 om du vet va google e dvs

ok ska frsöka "googla" annars frågar ja imorgon igen

SvaraCitera
Ämnesstartare

I mina tankar just nu:

människor lider av sthlm syndrome till sin "personlighet"

SvaraCitera

df rqp:
lyckat vakna när affären stänger. handla mat var det enda jag bestämt mig för att hinna idag

13 timmar sömn men inte ett uns utvilad, värk i alla muskler, hungrig och illamående samtidigt. borde nog börja träna men långsiktiga investeringar är svåra att ta sig an

Drick mängder med vatten.

SvaraCitera
Demor

Mår illa, känns som att jag ska spy. Världen är en sjuk plats där en unge på 18 tjänar 60papp genom att koda 9gag. Medans en man på 50 som hela livet tjänat svearike genom militären knappt har råd att leva.

SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Drick mängder med vatten.

gör redan detta

tack ändå

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vad jag ska tro om honom, vill bara bort från det här som är viktigare för mig än för honom. han äcklar mig och han är störd i huvudet, kan samtidigt inte hata honom för det är så sjukt synd om honom
jag vet inte vad jag ska göra och det stör mig. Han är så omtyckt och det är bra för honom, men det är så skrämmande
vet inte vad jag ska tro.

bra att han flyttar snart

SvaraCitera
Ämnesstartare

äckel

SvaraCitera
older comments