Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

passe: Har nu något mycket nödvändigt: tre medborgarskap

vilket är det tredje och hur fan då?? albanligan????

SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vilket är det tredje och hur fan då?? albanligan????

Republika Srpska. Är född där men nu fixade jag att jag är bokförd i Federationen BiH, (vill inte vara skriven i RS) där jag bor när jag vistas här. Rep Srpska är ett land i ett land, så därför går det lol. Urfuckat har det varit att ordna allt hur som haver.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Personer som jag inte känner lägger till mig på facebook. Orkar inte, vill inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Republika Srpska. Är född där men nu fixade jag att jag är bokförd i Federationen BiH, (vill inte vara skriven i RS) där jag bor när jag vistas här. Rep Srpska är ett land i ett land, så därför går det lol. Urfuckat har det varit att ordna allt hur som haver.

fan vad ni ska hålla på och krångla Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad år 2100 låter fult, känns bra att jag högst troligen inte lär vara vid liv då

SvaraCitera

FruLiten:

VAFAN jag har ju inga bullar GråterGråterGråter

Synd för dig Skadeglädje

SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Är trött på att jag förstör så himla mycket för mig. Jag tvivlar något otroligt på mig själv och litar inte alls på mitt intellekt tillräckligt mycket för att jag ska våga öppna upp det och dela med mig av mina åsikter eller vad sjutton som helst till andra, även om de är vettiga, färgstarka och många och jag bara villvillvill dela med mig och höra andras perspektiv. Vågar knappt vara annat än "den där trevliga tjejen", det är så tryggt, folk gillar ju trevliga personer. Jag är verkligen rädd för att folk jag tycker mycket om inte gillar mig och det är de som är svårast att släppa in, och då blir det ju knepigt för dem att upptäcka något "verkligt" som de faktiskt tycker om med mig. Tror knappt att min absolut bästa kompis som jag känt i sisådär åtta år verkligen tycker om mig sådär riktigt riktigt mycket.

det låter frustrerande. 

jag tycker att du ska dela med dig om du har idéer för de har varit bra hittills.

...men att vara en trevlig person är också "verkligt" och ej försumbart.

SvaraCitera

Känner mig smått hatad överallt, tror jag skapar en sekt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

YnS9PeM.jpg

HURRA!

SvaraCitera

df rqp: HURRA!

942439_10151457635397825_1016911547_n.jp

SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

ska det vara uncle dolan så ska det vara uncle dolan imo. det där e ba 9gag-regurgitation av ett komiskt unikum.

todays-menu-uncle-dolan.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

klockan är 7 på morgonen men jag bryr mig inte för jag mår bra nykter för första gången på veckor

spelar piano  ostörd av röster som säger "hörru lägg av vem troru att du är, sluta göra på ditt sätt, det finns andra sätt och annat är alltid bättre än du"

röker hela cigaretter utan att tröttna

dricker saft och smaken fastnar överallt men det gör inget

SvaraCitera
Ämnesstartare

man får vara egotistiskt navelskådande här va?

SvaraCitera
Ämnesstartare

inga fåfänga förhoppningar, inga drömmar, inga ambitioner

bara här och nu, ensamt och torftigt

jag vet inte ens varför det kan hända men fint är det

SvaraCitera
older comments