idag är jag ytlig o bedömer utseendet på de jag gått i skolan med o folk ja träffat o de ja haft "relationer" med :$
alla ba rasar vid 20-22 omg
men många killar ser mycket bättre ut nu än då
undra hur mycket jag rasat
känns som att jag rasat fast inte så mycket då ja inte stod så högt innan heller 😛 😛 😛
o en viss typ skaffar barn o blir ensamstående o alla pratar illa om dom när dom jagar nyblivna 18åringar på krogen :$ för att känna sig unga elr nått kanske
elr så e dom som mig som jag tror attraheras mest av 18 åringar då dom inte börjat rasa elr är en stigande stjärna som man inte kmr kunna hålla kvar :$ :$
bra attdu frågade det innan du började hålla på tjata :S
hade faktiskt planerat att skriva ett långt inlägg om att du måste ta emot jesus etc. där hade du tur.
the_fat_lex
Lex:
hade faktiskt planerat att skriva ett långt inlägg om att du måste ta emot jesus etc. där hade du tur.
ge dig nångång
vill ha mat, och lite jävlar anamma till det
vill sova men ska laga mat hemma till tusen pers sen måste jag tvätta och handla kläder och diska är stressad. ska stanna hemma ikväll, första kvällen på länge. jobbigt kanske.
vill ta en fika på stan o shoppa 🙁
men tycker de e jobbigt när borden o stolarna står så nära de andra borden att man måste va försiktig om de är mycket folk 🙁 gillar inte att va försiktig
ge dig nångång
så ingenting kan övertyga dig? var det inte du som sa att du hade "sett" gud flera gånger?
behöver köpa parfym
måste börja måla mina ögonbryn tror inte att dom syns så bra utan 🙁
Lex:
så ingenting kan övertyga dig? var det inte du som sa att du hade "sett" gud flera gånger?
hur trög är du egentligen? borde räcka med 1 nej inte 100000
jag drev bara med dig för att du är jobbig
helt inne på rödhåriga tjejer nu :$
dom är så vackra
åhgud
vill oxo va som dom
gå hand i hand o ba njuta av bra musik o allt skulle vara så bra
hade en grej att göra i helgen
kmr inte ihåg vad :$
fan de var viktigt minns jag
Kom hem vid typ... halv 12, inte ens dratt' ut och gått ännu, som jag skulle göra. Skulle även gymma.
Fan va bra man är ibland.
Snart måste man ju supa också, ajjajaa.
hur trög är du egentligen? borde räcka med 1 nej inte 100000
jag drev bara med dig för att du är jobbig
man skojar inte om sånt. blev tårögd.