Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

ennie: vad gillar du med det?

Humorn, skådespelarna etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt: Humorn, skådespelarna etc.

att dom beter sig som idioter och är elaka och skämtar bort det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte meningen att säga nåt taskigt om d, men tycker verkligen dom har skittråkig humor och bara typ sitter och gör meningslösa saker och är jättetråkiga,och dumma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåtom jag skrev nåt fel nu.....................Förvirradeller nåt man inte får säga.


   
SvaraCitera

ennie:
förlåtom jag skrev nåt fel nu.....................Förvirradeller nåt man inte får säga.

Haha jag tar inte illa upp, det är en serie vi diskuterar om, det är ju inte som att du förolämpar mig eller något direkt. Och tystnaden berodde på att jag kollar på serien just nu. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Haha jag tar inte illa upp, det är en serie vi diskuterar om, det är ju inte som att du förolämpar mig eller något direkt. Och tystnaden berodde på att jag kollar på serien just nu. Glad

okej=) tycker dom borde ta bort den från tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom kan ha en film om djur istället


   
SvaraCitera
Etanol

Har glömt hur man gjorde för o sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska ändå göra självmord så det gör inget om den serien är kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar nog att fylla år


   
SvaraCitera

ennie: okej=) tycker dom borde ta bort den från tv.

Kollar på datorn. Rodnar
Fan vad jag älskar sitcoms egentligen. HIMYM, According to Jim, The Exes, Seinfeld - ja, listan kan göras lång. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom det bara är jag som hatar den och känner mig jätteförolämpad och stör mig på den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Kollar på datorn. Rodnar
Fan vad jag älskar sitcoms egentligen. HIMYM, According to Jim, The Exes, Seinfeld - ja, listan kan göras lång. Mycket glad

hatar inte dig för det,men nästan


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Hatar nog att fylla år

Jag tycker om att fylla år, förutom när släkten kommer.. Gillar inte att vara mittpunkten hela tiden. Längtar dock tills i mars då jag fyller, då blir det att besöka Systembolaget. Cool


   
SvaraCitera

ennie:

hatar inte dig för det,men nästan

Hur kan man inte gilla sitcoms? Ledsen


   
SvaraCitera
older comments