Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

schyst, tack!

Fast jag vet inte var man sätter frimärkett på en sån, så kanske bättre om du tar o stoppar i dig lite mat::) hungrige krake

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Fast jag vet inte var man sätter frimärkett på en sån, så kanske bättre om du tar o stoppar i dig lite mat::) hungrige krake

mitt på

aa

SvaraCitera

nöbby:
Om det inte kommer någon riktig vinter och inte heller är färgglatt och mysigt ute som på hösten får det allt ta och bli sommar nu. Det är bara grått. Varenda dag. Grått.

Håller med. Så deprimerande att kolla ut genom fönstret, vill knappt gå utanför dörren.

SvaraCitera
Ämnesstartare

obs: en människa som jag är ganska nära vän med uttryckte precis att välfärden bör läggas på enskilda individers axlar så att man själv ska hjälpa de behövande och inte att staten ska förse människor med välfärd.

jag vet inte om hon bara är korkad och inte riktigt förstår vad det innebär eller om hon faktiskt tycker att det låter rimligt. oavsett så är det absurt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
Fitta va jag blev sugen på choklaaddd

vad du svänger med ordet fitta.
försöker du förmedla något homoerotiskt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

nös just upp rödlök i näsan.
doftsensation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

förvånas över hur egoistiska människor kan vara.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krrröt:

vad du svänger med ordet fitta.
försöker du förmedla något homoerotiskt?

ja ^_^

SvaraCitera
SOMBI

gott nytt år önskar:

235.png

SvaraCitera

DREAM! Jag tycker alla som läst det här ska se ovanstående video klipp. Hans videor är inspirerade tycker jag. Så offra några minuter och se det där klippet. Trevlig helg allihopa och tar det lugnt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:

gott nytt år önskar:

235.png

myspysig bild!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade en sån där sjal/bandanagrej hemma som jag svepte runt huvudet pga skoj, ser ut som en pinuppa. Min syster sa "vad sexig du ser ut frida Blink". Kanske ska börja köra på denna look fullt ut och inte bara smyga med den så som jag gör ibland, tycker ju själv att det är fett foxy men har aldrig kunnat se mig själv bära upp stilen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Hittade en sån där sjal/bandanagrej hemma som jag svepte runt huvudet pga skoj, ser ut som en pinuppa. Min syster sa "vad sexig du ser ut frida Blink". Kanske ska börja köra på denna look fullt ut och inte bara smyga med den så som jag gör ibland, tycker ju själv att det är fett foxy men har aldrig kunnat se mig själv bära upp stilen.

banana...sån där som patrick bateman hade?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

banana...sån där som patrick bateman hade?

tumblr_mdkugxKHQW1qdwkufo1_1280.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

tumblr_mdkugxKHQW1qdwkufo1_1280.jpg

vad dricker hon?

SvaraCitera
older comments