Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

13.37!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha. Hemsidan klocka är visst före min klocka...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, veckans skräddarsydda discover weekly-lista Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att jag inte vågar vara ärlig på bup nu på onsdag. Om jag är helt ärlig kommer de säkert vilja spärra in mig. Inga mysiga tankar jag har om mig själv....

SvaraCitera
sluk
 sluk

Axelinaaas:
Känns som att jag inte vågar vara ärlig på bup nu på onsdag. Om jag är helt ärlig kommer de säkert vilja spärra in mig. Inga mysiga tankar jag har om mig själv....

Det kommer gå bra. Hjärta kram

SvaraCitera
nubbie

PMR:

Du borde ha gått fram o ba "är du en superpojke?" 😉 

Haha näääääeeee :$$

Exner:

: s Karolinska?

Siiii.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Borde kanske duscha....

SvaraCitera
mens
 mens

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6347633

hur kan det ses som oklart?? som barn i sverige ska man åtminstone slippa vara gift. herregud. begär handräckning och lås in då, herregud. vi måste värna om barns säkerhet och rättighet till sitt eget liv här.

SvaraCitera
soviet

allt 🙂 har 🙂 gått 🙂 åt 🙂 helvete 🙂 idag 🙂 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mens:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6347633

hur kan det ses som oklart?? som barn i sverige ska man åtminstone slippa vara gift. herregud. begär handräckning och lås in då, herregud. vi måste värna om barns säkerhet och rättighet till sitt eget liv här.

Förstår verkligen inte hur något som är förbjudet i det här landet kan vara oklart... men ah det är ju myndigheter så vad som helst är ju möjligt...

SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet:
allt 🙂 har 🙂 gått 🙂 åt 🙂 helvete 🙂 idag 🙂 

?? +_+'

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Förstår verkligen inte hur något som är förbjudet i det här landet kan vara oklart... men ah det är ju myndigheter så vad som helst är ju möjligt...

får man inte vara gift som ensamkommande flyktingman? o: 25-30 är väl inte en orimlig ålder för giftermål, speciellt utomlands tänker jag

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tickstart:

får man inte vara gift som ensamkommande flyktingman? o: 25-30 är väl inte en orimlig ålder för giftermål, speciellt utomlands tänker jag

fast personer över 18 är inte barn..

SvaraCitera
time
 time

WÖÖÖÖ EN AV TRE KOMPLETTERINGSUPPGIFTER IVÄGSKICKADE!!!

HEJA MIG! HEJA! 

(alltid lika surt, jag har gått och klagat över den här uppgiften i tre månader, så skrev jag den på ynka 45 minuter. ALLTID SAMMA SAK.)

SvaraCitera
time
 time

DAZED OM DU SER DETTA SÅ VILL JAG HEMSKT GÄRNA HA EN FISTBUMP NU pga tycker den är kolossalt berättigad just den här gången

SvaraCitera
older comments