13.37!
Jaha. Hemsidan klocka är visst före min klocka...
Åh, veckans skräddarsydda discover weekly-lista
Känns som att jag inte vågar vara ärlig på bup nu på onsdag. Om jag är helt ärlig kommer de säkert vilja spärra in mig. Inga mysiga tankar jag har om mig själv....
Axelinaaas:
Känns som att jag inte vågar vara ärlig på bup nu på onsdag. Om jag är helt ärlig kommer de säkert vilja spärra in mig. Inga mysiga tankar jag har om mig själv....
Det kommer gå bra. kram
Borde kanske duscha....
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6347633
hur kan det ses som oklart?? som barn i sverige ska man åtminstone slippa vara gift. herregud. begär handräckning och lås in då, herregud. vi måste värna om barns säkerhet och rättighet till sitt eget liv här.
allt 🙂 har 🙂 gått 🙂 åt 🙂 helvete 🙂 idag 🙂
mens:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6347633hur kan det ses som oklart?? som barn i sverige ska man åtminstone slippa vara gift. herregud. begär handräckning och lås in då, herregud. vi måste värna om barns säkerhet och rättighet till sitt eget liv här.
Förstår verkligen inte hur något som är förbjudet i det här landet kan vara oklart... men ah det är ju myndigheter så vad som helst är ju möjligt...
NEMI:
Förstår verkligen inte hur något som är förbjudet i det här landet kan vara oklart... men ah det är ju myndigheter så vad som helst är ju möjligt...
får man inte vara gift som ensamkommande flyktingman? o: 25-30 är väl inte en orimlig ålder för giftermål, speciellt utomlands tänker jag
Tickstart:
får man inte vara gift som ensamkommande flyktingman? o: 25-30 är väl inte en orimlig ålder för giftermål, speciellt utomlands tänker jag
fast personer över 18 är inte barn..
WÖÖÖÖ EN AV TRE KOMPLETTERINGSUPPGIFTER IVÄGSKICKADE!!!
HEJA MIG! HEJA!
(alltid lika surt, jag har gått och klagat över den här uppgiften i tre månader, så skrev jag den på ynka 45 minuter. ALLTID SAMMA SAK.)
DAZED OM DU SER DETTA SÅ VILL JAG HEMSKT GÄRNA HA EN FISTBUMP NU pga tycker den är kolossalt berättigad just den här gången