Aviseringar
Rensa alla

[Stängt] I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

höna

jobbar heldag, affärerna stänger innan jag kommer till stan, fuckyeh. vet inte när jag ska hinna gå t system1. kommer inte hinna ens lol


   
Ämnesstartare

Står och svär åt min telefon på bosniska så kommer det in en kund och glor storögt lol


   

Jag har varit pilsk hela morgonen. Bah! Jag pallar inte att vara kåt just nu. Jag ska ju få ligga ikväll ändå, så varför kan inte min kropp bara lugna sig lite?


   
Ämnesstartare

Kändes som domedagen när jag äntligen orkade ta mig ur mitt rum och det var kolsvart och ingen människa så långt ögat kunde nå. Happ.


   
Ämnesstartare

Borde ta en långpromenad till systemet. Det skulle göra mig gott, alkohol också.


   
Ämnesstartare

Åh fick nyss hem mina finafina ljusstakar jag köpte på tradera för i princip ingen peng alls. Fick ett jättefint julkort av person jag saknat mkt också. Den skrev jättefina saker. Mysigt med brev och kort ist för sms och sådant.


   

Lounge:

walla kmr över för lite röka ikväll=)=)

walla kom vi ka nchilla me min baba


   
Lounge

honolulu:

walla kom vi ka nchilla me min baba

åh din babaa!! e din baba 1 rolig en


   
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har världens sötaste katt, är nöjd.

nöädu det är det jag som har!


   

Lounge:

åh din babaa!! e din baba 1 rolig en

hahah ja han e skön [bigsmile] va troru ja fått min humor från eheheh. men old också så ibland tråkig o formell, what age does to u....


   

Äger typ två saker men är ändå för dum för att organisera en flytt av dem. Det är kaos! Det här går aldrig väl känns det som nu.


   
Lounge

honolulu:

hahah ja han e skön va troru ja fått min humor från eheheh. men old också så ibland tråkig o formell, what age does to u....

finns folk med humor o skittråkiga föräldrar. verkligen asstråkiga [crazy] men känner igen d där me ålder mina päron cokså.. shit alltså. surgubbe och surtant mot varandra emellanåt.

El Guaje:

Äger typ två saker men är ändå för dum för att organisera en flytt av dem. Det är kaos! Det här går aldrig väl känns det som nu.

jooo ta det lugnt, när vill du att jag ska komma och hjälpa?


   

Lounge:

jooo ta det lugnt, när vill du att jag ska komma och hjälpa?

När kan du och vill duuu? Jag åker gärna så fort som möjligt för är skitnervös för tvn ute i kylan [blush]


   
Lounge

El Guaje:

När kan du och vill duuu? Jag åker gärna så fort som möjligt för är skitnervös för tvn ute i kylan [blush]

ska käka nu och sådär

vart ska jag åka någonstans?


   

Lounge:

finns folk med humor o skittråkiga föräldrar. verkligen asstråkiga [crazy] men känner igen d där me ålder mina päron cokså.. shit alltså. surgubbe och surtant mot varandra emellanåt.

ah de är sant hahah, men har roliga farbröder också så venne. är så jävla intresserad av konceptet humor!! allt med genetiken och omkringliggande miljön osv. spenande.

hahah mm uh!


   
latest comments