när jag skulle slänga sopor förut kom det en gammal man i rask takt med bestämda steg o typ ba slängde halva överkroppen i soptunnan (alltså en såndär stor där många hyresgäster slänger sina sopor) o letade runt ett tag innan han gick iväg i samma takt
det var konstigt
jag vill ha en kissekatt
är trött som fan, sover nog för lite. ska upp till jobbet kl 8 imorgon
funderar på att avregga det här kontot o heta oatsreuvaue igen eller att heta nått helt annat hm
"Jag har inte varit inloggad på UM på superlänge, en borde kanske kika in en liten stund". Och så är allt heeelt annorlunda och jag fattar ingenting.
"Jag har inte varit inloggad på UM på superlänge, en borde kanske kika in en liten stund". Och så är allt heeelt annorlunda och jag fattar ingenting.
nån 'förbättring' o anpassning till mobiler, surfplattor osv
Ja men det där gick ju bra..
Skulle iallafall säga att "Ja, det kan jag väl tänka mig.. Känns bara sjukt skumt just nu. Ovant."
Ja men det där gick ju bra..
Skulle iallafall säga att "Ja, det kan jag väl tänka mig.. Känns bara sjukt skumt just nu. Ovant."
aa mycket ovant, gillar inte hur designen är, men det är nog lika bra för var designen nice skulle jag besöka sidan på tok för mycket
Werjevir: aa mycket ovant, gillar inte hur designen är, men det är nog lika bra för var designen nice skulle jag besöka sidan på tok för mycket
"Det var bättre förr." Och så känner man sig gammal. 6 år sen jag reggade det här kontot..
dewster:
"Det var bättre förr." Och så känner man sig gammal. 6 år sen jag reggade det här kontot..
var ett tag sen ja, har bara varit här ett halvår ungefär, men ja det var bättre förr
Gillar utvecklingen i den här tråden.
hehe
vill ha läsk