äter halvhjärnor
ringde mamma innan och frågade om försäkringsräkningen, hon betala den denna gången snällis mamma
hjärnhalvor***
vill börja klä mig som en synthare
eller, svarta jeans och t-shirt..
Kom precis på att tänka på pojkvän , undrar vartfan han tatt vägen , har inte hört nåt på hela dan. Får la ta och ringa Mr klag en stund 😉
Och nu kom det sex här.... Hahaaha bra då vet jag samtalsämne till samtlet! GREAT!
lagade nyss god mat, hittade nämligen en ytterfilé i frysen. tyckte att jag skulle få lyxa till det nu sista lediga kvällen på länge... gott blev det
tänkte ta en cider till, men orkade inte, har blivit så jävla nykter på senaste...
jag vill ha en gameboy
jag vill ha en gameboy
jag vill ha en gameboy
Min nyinköpta scotch ser ovanligt lockande ut
jag vill ha en ps3
jag vill ha en ps3
jag vill ha en ps3
Schism:
jag vill ha en ps3
Ta hand om den i så fall! Vet en kompis som bytte ut sin 2-3 gånger inom ett år av releasen. Min releaseversion arbetar starkt än i alla fall.
Men de är väl inte så dyra längre? Eller har jag fel?
Claws:
Men de är väl inte så dyra längre? Eller har jag fel?
de ligger på ganska mänskliga priser nuförtiden ja, från 2 500 kr (har jag för mig, slim inräknad)
min bankdosa fungerar inte
det gör min tillvaro lite arbetsam
jag har verkligen ingen lust att telefonköa till swedbank, än mindre söka upp numret till dem
ok
jag avlossar fekalier, sedan börjar ajg telefonköa.......
är bög och jätteglad och lyssnar på polsk schlager
tänker på: hur underbar låten är
Roll on:
hög
på riktigt vad roligt
vill du ge mig..................
nyss var jag coh BAJSADE och tänkte då på att jag skulle kunna skriva jävligt bra låtar samt att jag ser mer estetiskt tilltalande ut i verkligheten än på bild men jag har för mycket prestationsångest överlag för att kunna författa låttexter det kan jag överlåta åt någon med mindre ångest relaterad till sådant
är nu ensam på mitt rum
tänker på hur jävla bra jag mår av person som var här
det är helt jävla insane
lol?????????