Idag vaknade jag kl 12 och åkte till min min gammelmormors begraving, sen på fika hos nån tant med andra tanter och mina dampkusiner<3
När jag kom hem åt jag sojakorv, tog lite nya egopics och målade naglarna (svarta:$)
Om ingen skulle få för sig att ringa o dra med mig ut så ska jag sitta här ikväll. Plugga lite om jag orkar, men det är ju faktiskt lov..
Så.. hur har din dag sett ut? :')
Drog till skolan kl 12, fick reda på mitt naturkunskapsprov, VG utan att plugga, rätt stolt sen drog jag hem, har väl inte gjort så mycket annat.
Correh:
Drog till skolan kl 12, fick reda på mitt naturkunskapsprov, VG utan att plugga, rätt stolt sen
yeah! thats how we do it.
vart hemma, suttit framför datorn, läst och tränat lite ikväll
finns alldeles för lite att göra på lov
Lindblom:
yeah! thats how we do it.
Yeah
Lindblom:
tog lite nya egopics
Fåsé!?
Jag vaknade av att morsan sprang ikapp med diskmaskinen och hängde upp tvätt vid mina fötter. Sen lunkade jag iväg till plugget, som vanligt. Efter att jag rullat klart där så vandrade jag hem igen och då fick Morsan för sig att ja städdag, utan hennes egen medverkan. Så jag har sprungit omkring och torkat skåphelveten medans hon glodde på TV. Sen blev jag mordiskt avundsjuk och rymde ut ett tag, och nu är jag hemma igen.
Åh, jag har tvättat också, det glömde jag.
shit jag kan busringa.. ringer ett samtal, hör din röst, fnissar.
Lindblom:
Så.. hur har din dag sett ut? :')
Ställde väckarklockan på 9:00. :C.
Tog min stora påse med massa duschgrejer och duschade.
Satte på ett nytt fett plåster på min näsa (NÄR TÄNKER DET FÖRSVINNA?!).
Drog med bussen till Malmö. Gick runt med ipod och lyssnade på musik .
Köpte en klänning och tröja på h&m. Sen ett linné på Åhlens
Sen gick jag till apoteket och köpte något för finnar och porer. :C.
Min syster ringde upp mig på Åhlens btw, hon var asledsen. Mobilen dog vid Apoteket. Letade efter någon mataffär. Hittade något som liknade pressbyrån. Köpte en ostbulle och en annan liknande bulle. Satt och väntade på en buss i en kvart och åkte hem. Kom hem, åt mitt första mål för idag, (mina bullar. 🙂 )
bakade kladdkaka som inte alls blev god, vi hade dåligt med socker så det blev för lite. :C åt tre bitar endå. Ringer upp min syrra efter ha laddat mobilen lite. Fixar min orgasmgoda vama koppen - äppel och kanel soppa. Mobilen dör igen. "Lånar" min systers nya Frida sätter mig i soffan och läser , dricker min ettegoda soppa och äter två bullar farmor har bakat.
LOGGAR IN PÅ UM.
Min dag har varit okej . :C
Tråden låst på grund av inaktivitet
Tråden raderad från Forum X/Klotter