Aviseringar
Rensa alla

Idag är det...


mynona

Ice:

Han är låst till den 27e! http://ungdomar.se/profile/storchen84

Vad konstigt då=S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vad konstigt då=S

Det finns två "Storchen84" med exakt samma namn. Väldigt konstigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ett space går att kolla i ctrl shift i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vorre kul om det bara var för att jävlas, men nu är det för att hånas vilket är så jävla kefft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 27/7 är det sjusovardagen och gå på styltor-dagen.

mynona: Ojsan sade att hn var en av Storchens vänner som hn bett hålla igång tråden åt hn under sin bortovaro, kanske är lavendel också en sån vän, och då har de båda Storchens godkännande och tillstånd, så jag tror inte storchen blir ledsen

Detta, men jag är "ojsan", fast "ojsan" blev låst - gissningsvis pga antagande att det var Storchen. Sen är det mer än godkännande och tillstånd, det handlar mer om ett ihopsnackandeGlad

Till alla andra som undrar och spekulerar: Jag har fått väldigt tydliga instruktioner till hur jag ska gå tillväga. Jag har också blivit väldigt snällt ombedd av Storchen att inte göra något annat än att posta i den här tråden.

Sist men inte minst: Jag är en UMare, en del kan mitt namn, nr, adress och eftersom man lätt får skit för att man försvarar någon som blivit bannad så tänker jag under inga omständigheter avslöja vem jag är. Till någon. Därav att jag håller allt luddigt. Hellre att några tror att jag = Storchen än o får reda på vem jag faktiskt är.

Har ni några frågor så... är det ingen idé att fråga för jag kommer inte ge några svarGalen


   
SvaraCitera

Lavendel:
Idag den 27/7 är det sjusovardagen och gå på styltor-dagen.

Detta, men jag är "ojsan", fast "ojsan" blev låst - gissningsvis pga antagande att det var Storchen. Sen är det mer än godkännande och tillstånd, det handlar mer om ett ihopsnackandeGlad

Till alla andra som undrar och spekulerar: Jag har fått väldigt tydliga instruktioner till hur jag ska gå tillväga. Jag har också blivit väldigt snällt ombedd av Storchen att inte göra något annat än att posta i den här tråden.

Sist men inte minst: Jag är en UMare, en del kan mitt namn, nr, adress och eftersom man lätt får skit för att man försvarar någon som blivit bannad så tänker jag under inga omständigheter avslöja vem jag är. Till någon. Därav att jag håller allt luddigt. Hellre att några tror att jag = Storchen än o får reda på vem jag faktiskt är.

Har ni några frågor så... är det ingen idé att fråga för jag kommer inte ge några svarGalen 

Nu blir jag förvirrad. Storchen ersätter också punkter med smileys, vilket skär sig med hans i övrigt minutiösa skrivsätt. 😐 Du är antingen en dedikerad sabotör eller Storchen själv.


   
SvaraCitera
mynona

Lavendel:
Idag den 27/7 är det sjusovardagen och gå på styltor-dagen.

Detta, men jag är "ojsan", fast "ojsan" blev låst - gissningsvis pga antagande att det var Storchen. Sen är det mer än godkännande och tillstånd, det handlar mer om ett ihopsnackandeGlad

Till alla andra som undrar och spekulerar: Jag har fått väldigt tydliga instruktioner till hur jag ska gå tillväga. Jag har också blivit väldigt snällt ombedd av Storchen att inte göra något annat än att posta i den här tråden.

Sist men inte minst: Jag är en UMare, en del kan mitt namn, nr, adress och eftersom man lätt får skit för att man försvarar någon som blivit bannad så tänker jag under inga omständigheter avslöja vem jag är. Till någon. Därav att jag håller allt luddigt. Hellre att några tror att jag = Storchen än o får reda på vem jag faktiskt är.

Har ni några frågor så... är det ingen idé att fråga för jag kommer inte ge några svarGalen

Jag tror vartenda ord! Så snällt av dig att hjälpa Storchen, men - idag går Storchens bann ut, det är den 27, så Storchen kan göra det själv i fortsättningen!Tumme upp Antingen med sitt gamla Storchen84-konto, eller med sitt nya Storchen84-konto!Party


   
SvaraCitera
mynona

Lavendel: sjusovardagen

min dagGlatt skålandeHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde skriva som mynona, vaknade nyss... Fast just idag är inget unantag. Rodnar

Välkommen igen Storkisen, när du läser detta Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 28/7 är det jakttornets dag, världshepatitdagen och alla föräldrars dag.


   
SvaraCitera
mynona

Lavendel:
Idag den 28/7 är det jakttornets dag, världshepatitdagen och alla föräldrars dag.

Varför kommer inte Storchen84 tillbaka? Kontot låstes ju upp den 27e...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 30/7 är det världsbroderidagen och pocketbokens dag.

Igår den 29/7 var det internationella tigerdagen och lasagnens dag.

mynona: Varför kommer inte Storchen84 tillbaka? Kontot låstes ju upp den 27e...

Bortrest, vet inte tills när mer än slutet av juli/början av augusti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shockerad


   
SvaraCitera

Lavendel:
Idag den 30/7 är det världsbroderidagen och pocketbokens dag.

Igår den 29/7 var det internationella tigerdagen och lasagnens dag.

Bortrest, vet inte tills när mer än slutet av juli/början av augusti.

Pocketböcker!<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 31/7 är det dagen för ovanliga instrument och SysAdminDay.


   
SvaraCitera