Lav:
Jag läste vakna först men tänkte "höhö vore roligt om det var nakna istället." så var det det

Samtidigt undrar vad man gör en sådan dag i trädgården.
Storchen84:
Idag den 4/5 är det star wars-dagen, free comic book day och nakna trädgårdsdagen.

Undrar samtidigt vad man gör en sådan dag i trädgården. Vad är det som är naket?
Lav: Jag läste vakna först men tänkte "höhö vore roligt om det var nakna istället." så var det det

Undrar samtidigt vad man gör en sådan dag i trädgården. Vad är det som är naket?
Man är naken i sin trädgård? Tänkte jag först skriva på skämt - men tydligen är detta dagen då man gör trädgårdsarbete naken om man nu vill fira dagen.

Storchen84:
Man är naken i sin trädgård? Tänkte jag först skriva på skämt - men tydligen är detta dagen då man gör trädgårdsarbete naken om man nu vill fira dagen.
Som att hoppa i snön efter bastun? Men män kan ju ta av sig tröjan när de vill och få sol på armarna.
Idag den 5/5 är det internationella barnmorskedagen, internationella kebabdagen, internationella barfotalöpningsdagen, internationella handhygiendagen, nässlans dag och världsskrattdagen.

Idag den 6/5 är det inkontinensdagen, dragspelets dag, hembakatdagen och internationella OI-dagen.

Lol Torsdag
Idag den 7/5 är det fothälsodagen och internationella astmadagen.

Idag den 8/5 är det gamla vänners dag.

Söndag
Idag är det uppmärksamning av Röda Korset dagen
Idag den 9/5 är det europadagen, internationella flyttfågeldagen, nedkopplingens dag och linderödsgrisens dag.

Idag den 10/5 är det internationella SLE-dagen.

Idag är det flätornas dag. (För mig)
Storchen84:
Idag den 10/5 är det internationella SLE-dagen.
Du får gärna skriva vad det står för
sle.. sleigh..