dPof:
Vad innebär det då? Alla har vi olika sätt att fira födelsedagara
Iof
Jomen släkten och sådär-Va hemma
Man blir inte vuxen förens nån gång mellan 20-24.
dPof:
Haha, lite för mycket att dricka?
Nä 3 öl + en magisk grogg. Blev extremt dålig och gick runt med migrän liknande huvudvärk från 23:00 till 5:00 😛 har inte klarat av att dricka sen dess. 3 år sen 😀
lliiinna:
Iof
Jomen släkten och sådär-Va hemma
Lät faktiskt mys. Själv spenderades dagen hos en kompis, bara jag han och 2 pers till. Inget speciellt förutom pizza, nån enstaka öl var och film/gh:D
The Box:
Man blir inte vuxen förens nån gång mellan 20-24.
Vuxen i praktiken tror jag inte att det finns någon ålder för. Helt individuellt. Vuxen i teorin är 18 eftersom man blir myndig?
Djuret:
Nä 3 öl + en magisk grogg. Blev extremt dålig och gick runt med migrän liknande huvudvärk från 23:00 till 5:00 😛 har inte klarat av att dricka sen dess. 3 år sen 😀
Lät inge vidare:O Har haft en liknande upplevelse. Svalde en geting när jag jobbade på min 3e cider(fattar inte hur jag kunde dricka cider), hade extrema smärtor och mådde asdåligt, sen dess(2 och ett halvt år sedan) kan jag inte röra vare sig cider eller sprit, endast öl slinker ner:P knappt det^^
dPof:
Lät faktiskt mys. Själv spenderades dagen hos en kompis, bara jag han och 2 pers till. Inget speciellt förutom pizza, nån enstaka öl var och film/gh:D
Låter bra.:)
dPof:
Svalde en geting när jag jobbade på min 3e cider
haha ush ^^
dPof:
Vuxen i praktiken tror jag inte att det finns någon ålder för. Helt individuellt. Vuxen i teorin är 18 eftersom man blir myndig?
Nej de tär bara vuxen juridiskt sätt.
lliiinna:
Visst göre=D
AndersLkpg:
Grattis i efterskott !
Tackar så mycket:D
Djuret:
haha ush ^^
Kan man säga ja;P
The Box:
Nej de tär bara vuxen juridiskt sätt.
Ja det är väl det rätta ordet då. Men som sagt, vuxen enligt lagen vid 18, sen är det individuellt;D
lliiinna:
Tråden låst på grund av inaktivitet