Alltså Faronthestream................................................................................
OnT: låter sådär angående Idol 🙁 Liksom väldigt silly. Hoppas det gick bra för dig iallafall! Var du inte superdupernervös?
24/7:
Alltså Faronthestream................................................................................
OnT: låter sådär angående Idol 🙁 Liksom väldigt silly. Hoppas det gick bra för dig iallafall! Var du inte superdupernervös?
var väldigt nervös till och från, men var ingen big deal egentligen. om jag skulle göra om det skulle jag inte vara nervös alls, vilket är skitbra inför framtida castings jag ska på 😀
elverpigen: var väldigt nervös till och från, men var ingen big deal egentligen. om jag skulle göra om det skulle jag inte vara nervös alls, vilket är skitbra inför framtida castings jag ska på 😀
Du failade på castingen eller hur?
Faronthestream:
Du failade på castingen eller hur?
jag failade inte. Framtida castings: jobbar som skådespelare ibland = söker mkt roller och går på castings.
elverpigen: jag failade inte. Framtida castings: jobbar som skådespelare ibland = söker mkt roller och går på castings.
Ska du bli skådespelare? Haha ett skämt eller? Ja nog kan du spela pms kvinna