Aviseringar
Rensa alla

idrott


Ämnesstartare

Okej jag får typ panik och ångest på pågrund av idrotten på skolan. Jag vet inte varför för jag älskar dans och fotboll. Så jag vet inte varför jag får panik av idrotten. Någon Annan som får panik av idrotten också ?HjärtaHjärta


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag får inte panik direkt ofta men när man ska gå arm gång eller liknade så får jag det för att jag inte orkar det


   
SvaraCitera

Är jag ensam om att avskaffa idrotten. Och den jävla simningen man måste göra även fast man går 1an på gymnasiet. FÖRHELVETE JAG KAN SIMMA hahaahahMycket glad vad tycker ni?


   
SvaraCitera

fREAKs:
Är jag ensam om att avskaffa idrotten. Och den jävla simningen man måste göra även fast man går 1an på gymnasiet. FÖRHELVETE JAG KAN SIMMA hahaahahMycket glad vad tycker ni?

avskaffa idrott ass tråkigt men ändå bra med idrott


   
SvaraCitera

fREAKs:
Är jag ensam om att avskaffa idrotten. Och den jävla simningen man måste göra även fast man går 1an på gymnasiet. FÖRHELVETE JAG KAN SIMMA hahaahahMycket glad vad tycker ni?

bra att röra på sig då va


   
SvaraCitera

fREAKs:
Är jag ensam om att avskaffa idrotten. Och den jävla simningen man måste göra även fast man går 1an på gymnasiet. FÖRHELVETE JAG KAN SIMMA hahaahahMycket glad vad tycker ni?

sweden goes fat as hell, nejmen tro de eller ej men det är bra


   
SvaraCitera