Aviseringar
Rensa alla

imorgon

du är gay, men ngt säger mig att d gör så att vi passar bättre ihop[blush][wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Handlar om att komma över en person, det borde gå över om några dagar. Annars är det illa.

åh.. är det ang. det du skrivit om tidigare? den som försvann ur ditt liv.

El Guaje:

Tack du är snäll du, men mitt problem känns rätt obetydligt så vill inte plåga dig med sånt nu när jag såg hur du mådde i den andra tråden. [sad]

jag vill gärna prata om du jättegärna vill prata.

El Guaje:

Nja, jag gjorde några gånger tidigare i vår med min brorsdotter (är det ett ord?) men det var mest för att hon tjatade. Inte så att jag brukar göra det annars. [smile]

aaa det är ett ord ;p haha okaj.. söt hon låter

Blivande_japan:

du är gay, men ngt säger mig att d gör så att vi passar bättre ihop[blush][wink]

[blush]

SvaraCitera

Lounge fact:

åh.. är det ang. det du skrivit om tidigare? den som försvann ur ditt liv.

Nja, beror på när. Inte hon som bokstavligt talat försvann ur livet för några år sedan. (nej usch vad hemsk jag är) [crazy] Men hände en sak alldeles nyligen som tagit rätt hårt. Men kommer snart över det.

Lounge fact:

jag vill gärna prata om du jättegärna vill prata.

Okej kan skicka sen då och förklara lite mer om du vill. [cute] Måste försöka mig på att laga lite mat nu, hur det nu ska gå!

Lounge fact:

haha okaj.. söt hon låter

Hehe ja hon är söt men jobbig om hon inte får mata änderna. Kan bli ett jävla liv. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men hände en sak alldeles nyligen som tagit rätt hårt. Men kommer snart över det.

har du pratat med någon om det eller känner du att du ej vill det?

tråkigt att höra

El Guaje:

Okej kan skicka sen då och förklara lite mer om du vill. [cute] Måste försöka mig på att laga lite mat nu, hur det nu ska gå!

om du VILL prata om det, du behöver inte skriva "för min skull"

El Guaje:

Hehe ja hon är söt men jobbig om hon inte får mata änderna. Kan bli ett jävla liv. [smile]

haha [bigsmile]

SvaraCitera

Lounge fact:

har du pratat med någon om det eller känner du att du ej vill det?

Nej det har jag inte. Har väl gnällt lite här och var men aldrig riktigt talat om det, känns som en så fånig grej att må dåligt över men så ska man väl inte tänka.

Lounge fact:

om du VILL prata om det, du behöver inte skriva "för min skull"

Hehe men jag vill, vore nog skönt. Så vänta dig ett riktigt gnälligt pm om en stund. [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej det har jag inte. Har väl gnällt lite här och var men aldrig riktigt talat om det, känns som en så fånig grej att må dåligt över men så ska man väl inte tänka.

nej, om man mår dåligt så gör man det

El Guaje:

Hehe men jag vill, vore nog skönt. Så vänta dig ett riktigt gnälligt pm om en stund. [blush]

okey!

SvaraCitera