Aviseringar
Rensa alla

Inga vänner


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är inte så att jag har någon som jag ringer när jag behöver prata om något eller så. Någon som jag kan åka till om jag och Emil bråkar eller sådär. Eller som jag kan träffa och bara hitta på något strunt med.

Mig da? Är bra för sånt. Bor visserligen inte nästgårds, men ändå!


   
SvaraCitera

eller "jag" ska det nog stå


   
SvaraCitera

isola:

Mig da? Är bra för sånt. Bor visserligen inte nästgårds, men ändå!

Jag kan ju inte veta om du är bra för sådant då jag ej fått prova dig! [no-no]

Dold text: Lät snuskigt [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag kan ju inte veta om du är bra för sådant då jag ej fått prova dig! [no-no]

vi kan prova varandra på öppet köp och se om det flyger gnistor eller ej


   
SvaraCitera

isola:

vi kan prova varandra på öppet köp och se om det flyger gnistor eller ej

[love]


   
SvaraCitera

noshxt:

Hej! jag undrar om det finns fler än bara jag som faktist inte har en enda vän?

Mm, har klarat min uppväxt.. Hade ej klarat mig utan dator och internet iaf, det är en sak som är säker. [crazy]

zent:

Ensam är stark.

+1


   
SvaraCitera

jag är nog likadan som dig tror jag. Till en viss del iaf. Har typ 2 personer i hela världen som jag umgås med 1 gång varannan månad max typ, så det gills inte [ops]
Är aldrig på fester och alltid hemma på högtider. Det är hur trisst som helst.
jag som är så söt och snäll [cute] hur kunde man hamna så fel lix. Jag är Iof grymt jätte blyg och kan typ inte hålla en konversation uppe som normalt folk kan [cry]tror mkt hänger på det. Är du sj blyg?

Tänkte skapa en tråd om detta jag med då det är ett stort problem men vet inte om jag skulle få de svaren som jag söker :/ Om nån har några tips till mig Pma gärna eller nått [love]

och ja så klart det är möjligt att inte ha NÅN vän! finns bara folk som aldrig har upplevt det och tror att ingen kan vara ensam, såhär på riktigt [cool]


   
SvaraCitera

noshxt:

Skulle vara kul om det är någon mer osm har det såhär berättar lite hur du har det osv!

Jag är 17 och har 2 vänner som jag är med på fritiden, jag är väldigt osocial men kommer överrens med alla i skolan. Jag fester inte och så vidare så, kan liksom inte expandera min vän krets. Det ligger mycket bakgrund i varför jag är som jag är och jag trivs med att vara hemma själv osv. Tycker det är lugnande och jag bryr mig inte vad andra tänker om att jag inte fester osv.

Det enda svåra är när klassen ställer till med fester och jag måste tvinga ur mig ursäkter för jag vill inte gå. Jag har lätt för beroende och vill därför inte liksom "exposea" mig för alkohol och skit för jag är lätt manipulerad och med 30 fulla pers runt omkring skulle jag nog inte kunna hålla mig. Dessutom hatar jag att vara runt folk som dricker.


   
SvaraCitera
noshxt
Ämnesstartare

anonymajag:

Är du sj blyg?

jag är inte så pass blyg att det blir jpbbigt, lite blyg är alla men inte så:/


   
SvaraCitera

Jag hade inga riktiga vänner när jag var yngre, hade vänner i skolan som jag umgicks med för det fanns inga andra, kommer från en ganska liten stad. Jag kunde inte vara mig själv med någon, förrutom med min familj. Så jag satt oxå ensam hemma varje dag efter skolan och högtider. Men sen när jag skulle börja gymnasiet valde jag en linje i en lite större stad och träffa de massa nya människor som var mycket öppnare och inte bara umgicks i samma grupper. Jag är inte blyg men känner inte behovet av att gå runt och prata med massa människor men jag har klarat mig jättebra ändå och har nu helt underbara vänner som jag flummar med i stort sätt varje dag.
Det är verkligen så att de som super och röker hamnar i samanhang där det är lätt att träffa mycket folk.
När jag tittar på de som jag känner i min hemstad så är de fortfarande i samma situation som i nian, de har många vänner men inte alls många kompisar
Oj oj vad långt det blev!!
Intresant diskution, det är nog fler än man tror i samma situation


   
SvaraCitera