Aviseringar
Rensa alla

Inga vänner...

Ämnesstartare

Varför känns det som om jag inte har några vänner? Träffar nästan aldrig någon på fritiden utan mest i skolan osv... jag vill inte heller vara den personen som frågar någon flera gånger om man ska ses heller utan vill att den andra ska fråga med. Är det fel på mig då eller har jag inte hittat de rätta kompisarna??

Citera

Sofia333:
Varför känns det som om jag inte har några vänner? Träffar nästan aldrig någon på fritiden utan mest i skolan osv... jag vill inte heller vara den personen som frågar någon flera gånger om man ska ses heller utan vill att den andra ska fråga med. Är det fel på mig då eller har jag inte hittat de rätta kompisarna??

brooo ..brax kör cs:go med mig

SvaraCitera

Absolut inget fel på dig, Snarare fel på dina "vänner" du verkar ju hur skön som helst.

Vänner är ett rent helvete precis som kärlek men det kommer och det går låt det bara ta sin tid och försök att inte tänka för mycket på det för då mår man bara dåligt.

Bäst av lycka detta klarar du

SvaraCitera

Inget fel på dig, du får väl ta och leta efter nya kompisar som är mer intresserade av att träffas på fritiden.

SvaraCitera

Det är bättre att vara ensam än att vara med dåligt sällskap. 
Det är faktiskt väldigt skönt att vara ensam under längre perioder ibland. Man kan bara vara i sin egen värld, läsa och reflektera.

SvaraCitera

43434343:
Det är faktiskt väldigt skönt att vara ensam under längre perioder ibland. Man kan bara vara i sin egen värld, läsa och reflektera.

+1 Tumme upp True... 🙂

SvaraCitera

Im here girl, känner EXAKT samma, shit vänner suger lika mkt som kärlek, svara mig om du vill snacka, finns alltid & tveka inte på att höra av dig!

SvaraCitera

43434343:

håller med dig helt rätt gött o va själv dessutom så får man bättre självkänsla när man är med sig själv tror jagGladTumme upp

SvaraCitera