Notifications
Clear all

Inget Liv..

Topic starter

knuttetiin:

Jag ser det mer som, ska man gråta åt alla sorgliga historier kommer man inte göra mycket mer än att böla stup i kvarten.

Håller: med.
+ Tror att man kan känna sorg på annat sätt än genom att gråta. [surprised]

ReplyQuote
Topic starter

zIGGE:

Det är skillnad mellan att vara en badboy och att desperat försöka vara ett rövhåll för att du vet att du är tråkig. Att vara dig själv och ditt försök till intressant får samma slut konsekvens: du är inte intressant. Det kanske är elakt, men du ville veta.

Har heller aldrig påstått att jag är intressant. Skulle jag försöka vara intressant genom att vara otrevlig menar du? Låter väldigt logiskt. Precis som att man per automatik är defensiv när man håller armarna i kors. (Gymnasiepsykologi är awesome! *sarkasm*)

zIGGE:

Jag gillar mer att du försöker ändra dig utåt genom att imitera din bild utav mig för att bli mer intressant

Vänta här.....så jag försöker imitera dig? Vart är i sådana fall mitt förföljande beteende följt av sociopatiska utfall där jag kallar offret falsk, ber personen ta livet av sig och dylikt?

ReplyQuote
Topic starter

är för lättirriterad för att umgås med vänner
går oftast hem för att lyssna på musik, det kan jag inte göra med vänner

ReplyQuote
Topic starter

Dberorpå:

är för lättirriterad för att umgås med vänner

Kanske bara är "fel" vänner du umgås med? Jag menar vissa stör man sig otroligt mycket på medans andra kan man vara med hur mycket som helst [smile]

ReplyQuote
Topic starter

szara:

Kanske bara är "fel" vänner du umgås med?

Ja, de är för ointelligenta i min mening

ReplyQuote
Topic starter

har ej vänner / dom jag har umgås med andra än mig
drf

ReplyQuote