Notifications
Clear all

INSEKTER

Topic starter

Fy fan varför finns spindlar och nattfjärilar? dem är så sjukt äckliga och läskiga, häromdagen låg jag på sängen med mobilen framför mig, sen flyger en jävla nattfjäril på skärmen på mobilen, jag kastar såklart bort mobilen och springer ut ur mitt rum, när jag kommer tillbaka så är dem 5 stycken.. jag vet inte vad jag ska göra så springer och hämtar mobilen, men nej då har dörren stängts som på skräckfilmer, vem fan stängde den? inte fan kan det vara fjärilarna?! och dem sitter såklart på dörren så jag är inlåst i mitt rum, vågar inte öppna dörren och alla fjärilarna flyger runt och jagar mig, och såklart är det två spindlar på taket? och kastade min mobil på dörren så flög dem iväg så jag sprang därifrån, inte gått in i mitt rum på kvällen nu mer, fuck heller att jag sover där! 

Det värsta är att precis samma sak hände min syster på sommarlovet, men då var det getingar med getingdrotting i hennes rum, vad är det för fel på insekter? hursomhelst.. nattfjärilarna finns överallt och jag är så jävla rädd på kvällarna, hur ska jag få bort dem..... är rädd.

sorry för jobbigt inlägg men jag är helt seriös.

</3

ReplyQuote

lana del rey: hur ska jag få bort dem

De dras till ljus...

ReplyQuote
zercko

Dras också en del till fuktiga och varma ställen om jag inte har fel

ReplyQuote
Topic starter

Myksa:
De dras till ljus...

då fattar jag varför dem jagar mig.. usch hatar dem.

ReplyQuote

Dem dem dem dem Gråter

ReplyQuote