Många som vill gå ner i vikt säger att de inte ska äta efter klockan 19, för att det ska hjälpa dem gå ner. På vilket sätt hjälper det? I don't get it.
Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen
Men de beror ju hur länge man är vaken . De är bara anpassat för dem flesta.
Viljans Triumf:
Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen
Viljans Triumf:
metabolismen
som är?
The Elin:
som är?
matsmältningen
Genius GZA:
spänande
Funny thing is...
Citroncyracykeln, vi ska gå igenom den efter lovet 🙁
Viljans Triumf:
metabolismen, som vi vill ska vara igång konstant för att förlora vikt?
Men den slutar ju vara igång 3 timmar efter sista gången du intog näring. säger emot sig själv helt. Anledningen är okunskap.
jag_gillar_glass:
metabolismen, som vi vill ska vara igång konstant för att förlora vikt?
Men den slutar ju vara igång 3 timmar efter sista gången du intog näring. säger emot sig själv helt. Anledningen är okunskap.
Jag är inte överdrivet insatt i det mänskliga matsmältningssystemet, svarade bara med första saken jag kom på att jag hört om det
Viljans Triumf:
Jag är inte överdrivet insatt i det mänskliga matsmältningssystemet, svarade bara med första saken jag kom på att jag hört om det
ohYEA_:
Viljans Triumf: Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen
Bullshit. På vilket sätt skulle det påverka metabolismen?
svartarosen:
Bullshit. På vilket sätt skulle det påverka metabolismen?
Viljans Triumf:
L2readb4upostplx
jag_gillar_glass:
L2readb4upostplx
Jag frågade ohYEA_ so L2read själv noob.