iddqd:
Fy helvete vad du är cool och alternativ.
Tydligen inte ensam om att ha tröttnat på ensidig kommunikation.
Anarkandi:
stå och titta på det
haha sitta och se på tv-program menar du
NÄ JAG ÄR OCKSÅ LESS. främst för alla jävla reklamer som stjäl dyrbar ungdomstid så jag har inte heller sett på tv på månader... gör sällan det överhuvudtaget. Är det en viktig nyhet läser jag om den på aftonbladet.se istället.
Ska jag se film kollar jag på bio-filmer inte 5-år gamla med reklam på tv.
Anarkandi:
Är jag ensam om att vara less på teven?
NEJ, verkligen inte! Jag står inte ut med TV, har heller inte kollat på minst fyra månader! Jag tycker det är för segt och jag stör mig på all reklam, det är bara tråkigt och onödigt tycker jag
jag orkar inte ens titta på tv ibland, men jag är arbetlös så kanske har jag tittat fööör mycket på tv...
helt ärligt... den är på hela tiden... börjar deppa.
Mojo_:
jag orkar inte ens titta på tv ibland, men jag är arbetlös så kanske har jag tittat fööör mycket på tv...
Tips: Engagera dig i någon förening - idéell, eller politisk - det är jättebra när man är arbetslös, då har man något att göra och slipper ruttna framför teven, vilket jag gjorde tills jag började engagera mig.
Anarkandi:
Tips: Engagera dig i någon förening - idéell, eller politisk - det är jättebra när man är arbetslös, då har man något att göra och slipper ruttna framför teven, vilket jag gjorde tills jag började engagera mig.
ooh 🙂 låter intressant, något tips?
Anarkandi:
Är jag ensam om att vara less på teven?
Ytterst sällan jag ser på den också, använder den enbart för att se på saker jag har på datorn, och eventuell melodifestival med flickan...
skall slänga ut burken, men det har inte blivit av ännu...
Mojo_:
ooh 🙂 låter intressant, något tips?
Skulle ju säga miljöpartiet och grön ungdom för att det är den förening jag trivts bäst med, men annars finns ju stort urval. IOGT-NTO/UNF ifall du är nykterist, Humanisterna om du inte känner dig kristen, RKUF eller UNICEF om du vill arbeta för att människor i andra länder ska få det bättre, miljörörelsen/SNF/Klimataktion om du vill engagera dig mot växthuseffekten, ungdomar mot rasism om du vill bekämpa sverigedemokraterna, o.s.v. 🙂
Tack
Men, visst kan man vara med även om man bor i uppsala?
Bra inställning Tv suger oftast hårt!
Tråden låst på grund av inaktivitet