Lily89:
För att undvika att det är en pedofil
Bäst att Hanna som är 18-19 år aktar sig för stora stygga pedofilen
Bra, tack för tipset, stranger!
Casull:
Hur länge har du pratat med de personer du har träffat på internet innan du träffat dom?
Och har ni då endast snackat på msn/sms eller har ni ringt och pratat något alls innan?
Det är väldigt variernde. Första ggn jag träffade någon från nätet var det när jag träffade min nuvarande bästa vän, då hade vi pratat i typ två år har jag för mig, men då var jag rätt liten och dessutom bor vi 100 mil ifrån varann. Men annars om jag bott nära någon har det räckt med någon vecka.
Min första pojkvän träffade jag efter 2 månaders kontakt, min andra pojkvän efter va 9 månader och min nuvarande pojkvän efter typ 3 veckor kanske. Men de allra flesta har jag haft kontakt med på annat sätt än msn med innan, alltså typ telefonsamtal. Men ibland har det räckt med att jag fått se dem i cam. Jag vill mest försäkra mig om att de är dem de utger sig för att vara.
hellen:
Jag är inte så bra på krograggande så att säga ^^. Jag lär hellre känna insidan först. Då vet man vem det är man fått på kroken.
Oväntad:
Bäst att Hanna som är 18-19 år aktar sig för stora stygga pedofilen
Ofta jag orkar läsa hur gamla folk är.. menar våldtäktsman och liknande ju, många äckel som vill träffas genom internet.. Naivt som fan om man inte är försiktig!
Har träffat en del människor från teh internetz. T.ex min pojkvän som jag nu varit tillsammans med i ett år. Så det gick ju bra.
Har träffat många andra också, och oftast har det gått väldigt bra. Har dock bara träffat sådana som har känts helt bra och trygga och så, har inte vågat träffa någon som känns lite sådär halvskum och så. Har dessutom haft kontakt med personerna i några månader innan jag träffat dem, och jag har aldrig varit ensam (öh, förutom första gången när jag träffade min pojkvän för första gången och en kille till, de bodde då hos mig över helgen och min pappa var inte hemma ).
min nuvarande pojkvän och jag träffades på internet. dock så skulle jag nog inte rekommendera att ni ses hemma hos honom även om du nu tror att han är att lita på osv
Tråden låst på grund av inaktivitet