Hehe 🙂 Jodå snart sommar och allt ju! Bara ett helvetes prov kvar men annars luugnt!
Haha klart jag kan göra det! Ska vi ta det på facebook istället? :p Hmm jo funderar på det.. Men liksom går inte bra liksom..
Hehe 🙂 Jodå snart sommar och allt ju! Bara ett helvetes prov kvar men annars luugnt!
Haha klart jag kan göra det! Ska vi ta det på facebook istället? :p Hmm jo funderar på det.. Men liksom går inte bra liksom..
Ah vet. Ett endaste prov? Skönt för dig! Hörru sluta avslöja oss haha! Men ja det kan vi väl göra, no problemo.
Vet du vad? Regel nummer ett: enklaste sättet att komma över en person är att radera allt som har med den att göra som nummer,msn,fb osvosv. Lätt är det inte, verkligen inte men vad är lätt här i livet ? Man måste liksom hitta en väg ut och tänka på sig själv ibland. Jag ska säga dig en sak min vän, så länge du har kontakt med henne och så länge hon har honom kommer du bara bli förkrossad om och om igen. Du är väl inte värd det? Det är ingen. Hitta en väg ut, gå vidare. Att gå vidare innebär inte att du ska glömma henne, minns alla de bra sakerna som får dig att le och kanske till och med skratta. Hata inte heller för man bestämmer inte vem hjärtat faller för. Men tänk på ditt hjärta nästa gång, ta hand om den. Och du kan ju inte vänta på henne heller? Jag menar du är ju hennes andra hands val typ. Men det är synd och det är sorgligt. Allt har sin mening. Ja du vet vart jag finns if you want to talk!
JaamenLol:
Ah vet. Ett endaste prov? Skönt för dig! Hörru sluta avslöja oss haha! Men ja det kan vi väl göra, no problemo.Vet du vad? Regel nummer ett: enklaste sättet att komma över en person är att radera allt som har med den att göra som nummer,msn,fb osvosv. Lätt är det inte, verkligen inte men vad är lätt här i livet ? Man måste liksom hitta en väg ut och tänka på sig själv ibland. Jag ska säga dig en sak min vän, så länge du har kontakt med henne och så länge hon har honom kommer du bara bli förkrossad om och om igen. Du är väl inte värd det? Det är ingen. Hitta en väg ut, gå vidare. Att gå vidare innebär inte att du ska glömma henne, minns alla de bra sakerna som får dig att le och kanske till och med skratta. Hata inte heller för man bestämmer inte vem hjärtat faller för. Men tänk på ditt hjärta nästa gång, ta hand om den. Och du kan ju inte vänta på henne heller? Jag menar du är ju hennes andra hands val typ. Men det är synd och det är sorgligt. Allt har sin mening. Ja du vet vart jag finns if you want to talk!
Jaa men ett stort jävla prov som är aah förbannat drygt bara... Joo skönt blir det när jag klarat det! Hmm haha okeej då är det bäst jag slutar nu 😉 Bra bra!!
Jao joo det är sant jag vet men är en sak som jag ska säga till dig nu!
Men det där var bra skrivet, alla andra som har samma typ av problem som jag tycker ska ta åt sig texten 🙂
Johansson:
Jaa men ett stort jävla prov som är aah förbannat drygt bara... Joo skönt blir det när jag klarat det! Hmm haha okeej då är det bäst jag slutar nu 😉 Bra bra!!Jao joo det är sant jag vet men är en sak som jag ska säga till dig nu!
Men det där var bra skrivet, alla andra som har samma typ av problem som jag tycker ska ta åt sig texten 🙂
Jaha okej ja vi tar och snackar om det sen då. 🙂