EyeForAnEye:
Och jag undrar fortfarande varifrån du fick det påståendet om självmord? Det hade ingen som helst relevans, och du spottade ur dig det? Vad grundar du det ens på?
Om du är den jag tror du är, så vet du vad jag fick det ifrån.
Mumble:
Om du är den jag tror du är, så vet du vad jag fick det ifrån.
Du verkar missta mig för någon annan.
EyeForAnEye:
Du verkar missta mig för någon annan.
Må hända.
ViaNdeR:
Sverige=Bästa landet.
Där ljög du... lite
Mumble:
"Svensk är inte något man blir, svensk är något man föds som".
Hej ditt lilla äckel. Vet du skillnaden på etnicitet och nationalitet? Annars borde du söka upp den, så kanske folk inte någon gång slår ned dig för att du säger det där till fel person.
Warwolt:
Hej ditt lilla äckel. Vet du skillnaden på etnicitet och nationalitet? Annars borde du söka upp den, så kanske folk inte någon gång slår ned dig för att du säger det där till fel person.
OJ vilket vackert land du vill leva i där man blir nerslagen för man inte håller med andra.
Mumble:
OJ vilket vackert land du vill leva i där man blir nerslagen för man inte håller med andra.
Handlar snarare om att du onödigt uppkäftign är du påstår att vissa är svenska och andra inte. Om du bor i sverige, och tar det utav vårat samhälle. Då är du fan svensk.
Warwolt:
Handlar snarare om att du onödigt uppkäftign är du påstår att vissa är svenska och andra inte. Om du bor i sverige, och tar det utav vårat samhälle. Då är du fan svensk.
Du får gärna tycka det.
Tråden låst på grund av inaktivitet