Orkar inte läsa hela tråden, mest för att jag är trött på alla diskussioner där andra säger att jag är rasist och att allt jag säger är rasistsnack, bara för att jag tycker att man bör ta hand om de som redan finns i samhället, innan man tar in fler.
Sen tycker vissa inte att man kan klassa folk som svenskar och invandrare. Är dom invandrare så är dom fan invandrare. Det behöver inte betyda nåt dåligt, men jag ser ändå skillnad på svenskar och de som har uppehållstillstånd.
Vidare kan man diskutera kriminalitet. Nån "alla-människor-har-lika-värde-lärare" sa förut att invandrare begår lika många brott som icke-invandrare (om man nu inte ens får skriva svenskar).
Även det tycker jag är sjukt. Kommer man till ett nytt land är väl det minsta man gör att börja jävlas med de andra, jag skulle snarare sköta mig bättre i ett nytt land, och var jävligt tacksam för att jag får komma till ett land vars befolkning klarar av att ordna upp ett fungerande styre.
Och gör någon invandrare något så hamnar dom i fängelse, i Sverige, vilket kostar rätt mycket kosing för skattebetalare. Skickar man tillbaka dom dit dom hör hemma, slipper man ju alla kostnader.
Jaja, klassa mig som ni vill, men jag är inte med i KKK eller nåt (för dom tar nog inte i svenskar), men det är några av mina åsikter. Visst kanske de kan klassas som lite konservativa, men jag är fan ingen rasist. Jag har umgåtts en hel del med invandrare, och en del är riktigt trevliga. Det är dom som vägrar lära sig språket, som går runt i sina gäng och stjäl saker och grejar, det är dom som är problemet, och dom skulle jag gärna personligen frakta hem. Jag får inte ut någonting av att dom är här, men ändå är det jag, tillsammans med alla andra som skattar, som betalar deras grejer. Det enda dom behöver göra är att säga "hej, jag är svart, jag vill ha bidrag", så får dom det typ.
Jag tycker man ska strama åt invandringen kraftigt, se till att dom lär sig språket, och att dom vill lära sig språket. Sen kan man ta itu med arbetslösheten. Svenskar med riktigt hög utbildning har inte alltid jobb, så varför ska man ta in ännu fler att slåss om de jobb som knappt finns?
Jag ser bara till Sveriges bästa, och jag är rädd om de pengar jag har, och vill inte att någon som inte är värd bidrag, ska få det genom mina skattepengar.
Punkt slut!
xPlodeR_1993:
Det är självklart att Sverige får fler invandrare när vi är ett så öppet land! I dessa tider kan det vara bra att börja ha lika stor respekt för alla i samhället. Jorden ska enas en dag och detta inte genom att vara rasistiska och inte hjälpa de nödställda.
Är inte emot invandringen men svenska invandrarpolitiken har fan blivit en stort jävla skämt, vi tar juh fan emot mer irakier än va något annat land i hela världen gör och vi är ett litet land.
Fler länder borde vara med och dela på "ansvaret".
xPlodeR_1993:
Jorden ska enas en dag och detta inte genom att vara rasistiska och inte hjälpa de nödställda. Jag tycker att man som svensk medborgare ska vara stolt över att riket tar emot invandrare från länder med t.ex. krig.
Hoppas aldrig jorden kommer enas till en stor nation, är stolt över mitt land, mitt arv och min historia. Nationalist for life.
Sverige kanske borde satsa mer på att stabilisera deras hemländer så det kan åka hem igen...
Robbin:
KevinTheKevin: För vem vet om 70år kanske det är svensken som är en minoritet i Sverige?
HAHAHA Nu var du allt rolig du. Statistiken visar att om under 40 år kommer Svensken vara en minioritet om det FORTSÄTTER såhär, men tyvvär har det FÖRVÄRRATS. Så räkna med att, om 30 år, så är Svensken verkligen en minioritet
Helt sjukt förfan,så många jävla blattar vi har i sverige.35% i Malmö är blattar..ja ni hörde rätt !så jävla sjukt.Inom tioår så kmr Sverige vara Irak.Alla borde rösta på sverigedemokraterna,gör ni inte det är ni fan helt jävla efterblivna.
Chamaeleo:
Instämmer! Är så sjukt trött på alla fucking invandrare, känner mig våldtagen.
Du kanske snart blir det på riktigt. Invandrarna begår de flesta av våldtäkterna i Sverige.
PaiMei:
Varför känns det som om alla "invandrar"-relaterade trådar bara är copypaste på den senaste?
Invasionen av vårat land är nog den viktigsate frågan just nu.
LOKAEFETTGOTT:
ni får väll rösta på sd nästa val.
SD är inte svaret, de är en bromsmedicin. De kommer inte skicka hem invandrarna. De kommer inte sluta ta in dem. Vårat folk kommer dö ut även om "sverige" demokraterna har makten. Om du vill att det ska finnas svenskar i framtiden är du nationell.
KevinTheKevin:
För vem vet om 70år kanske det är svensken som är en minoritet i Sverige?
Jag tycker hela världen ska vara ett enda stort land.
Samma språk, Samma valuta osv...
Tråden låst på grund av inaktivitet