Aviseringar
Rensa alla

Isotops tråd för den 15e oktober 2012.


Ämnesstartare

nu har tråden spelat sin roll, den slutade sämre än jag trodde, man har ju iofs bara tid att vara på um när man har tråkigt.

gonatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill se dagens tråd nudå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dag startade kvart över fem av att allas vår frukt ställde sig i köket och slamrade med stekspannor [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

min dag startade kvart över fem av att allas vår frukt ställde sig i köket och slamrade med stekspannor

typiskt honom!11

bölir nog ingen dagens tråd pga kommer bara gå och köpa kebab nu och sen kommer jag antingewn ha bajstråkigt eller så kmr jag plugga städa osv.. [sad]

vaknade 13.45 och bestämde mig för att göra våfflor

13:46 kom jag på att det vore fett jobbigt att göra våfflor så ska köpa kebab ist.

(gillar att google chrome vill rätta våfflor till vårflor eller våtflor)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15 oktober är över, denna tråd bör låsas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

15 oktober är över, denna tråd bör låsas.

aa kanske d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

typiskt honom!11

ja!1!

Isotop:

bölir nog ingen dagens tråd pga kommer bara gå och köpa kebab nu och sen kommer jag antingewn ha bajstråkigt eller så kmr jag plugga städa osv.. [sad]

desto viktigare att skapa dagens tråd!
då kommer du känna dig tvungen att låtsas ha kul och mycket att göra för att öka underhållningsvärdet i tråden, och därmed också ha kul och mycket att göra på riktigt.

Isotop:

vaknade 13.45 och bestämde mig för att göra våfflor

13:46 kom jag på att det vore fett jobbigt att göra våfflor så ska köpa kebab ist.

been there osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

desto viktigare att skapa dagens tråd!
då kommer du känna dig tvungen att låtsas ha kul och mycket att göra för att öka underhållningsvärdet i tråden, och därmed också ha kul och mycket att göra på riktigt

haha aa men är en så självsäker person eller om det är självkänsla så låter min lathet ta över (eller så är det enbart pga latheten) [sad]

Nu har jag slut på cannabis iaf, nu kan livet få återgå till det normala, bara så jobbigt när jag är sjuk och inte kan träna [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

haha aa men är en så självsäker person eller om det är självkänsla så låter min lathet ta över (eller så är det enbart pga latheten) [sad]

blablabla

Isotop:

Nu har jag slut på cannabis iaf, nu kan livet få återgå till det normala, bara så jobbigt när jag är sjuk och inte kan träna [mad]

jag tycker att du ska hitta en ny hobby. det vore fint att följa din väg genom virkandets värld tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

jag tycker att du ska hitta en ny hobby. det vore fint att följa din väg genom virkandets värld tex.

haha är bara intresserad av att träna typ... [cry]


   
SvaraCitera
kachin

var en på min högstadieskola som odlade cannabis i en lekstuga
gör du också det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

var en på min högstadieskola som odlade cannabis i en lekstuga
gör du också det?

hahaha neeej. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

haha är bara intresserad av att träna typ... [cry]

shit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

shit

är en slacker..


   
SvaraCitera

Isotop:

nja jag vet inte....

besviken


   
SvaraCitera