Chryseus:
Vänstern förvanskar
Chryseus:
De extrema vänsterpartiernas
Hmm du får nog ta och bestämma dig va, antingen är det vänstern du sitter och ljuger om eller om Extrema vänstern, vilket är det?
Oavsett är det lögner, En grupp eller två grupper eller en person osv kanske har förvanskat nyheter eller spridit propaganda, de företräder knappast hela vänstern.
Dessutom är det helt ologiskt att anklaga Expressen som är en av Sveriges största tidningar för att förvanska nyheter/sprida propaganda och för att vara vänster endast för att de skrivit om Palestina.
Den extrema högern förvanskar också nyheter, de sprider också propaganda, om inte mer. Till skillnad från dig är jag inte dum nog att anklaga hela högern.
daisy:
Den extrema högern förvanskar också nyheter, de sprider också propaganda, om inte mer.
Jag har inte påstått något annat? Fail? Allt som är extremt är extremt och förvanskar sanningen.
daisy:
Till skillnad från dig är jag inte dum nog att anklaga hela högern.
Nej, ni vågar ju inte ens stå för era åsikter och visa era ansikten i era "dummostrationer" trots att ni är lika goda kålsupare vad gäller att slå ner offentliga SDare etc.
Chryseus:
Jag har inte påstått något annat?
Har jag sagt det?
Chryseus:
Allt som är extremt är extremt och förvanskar sanningen.
Fail på att påstå att hela vänstern gör det.
Fail på att påstå att hela extrema vänstern gör det.
Chryseus:
Nej, ni vågar ju inte ens stå för era åsikter och visa era ansikten i era "dummostrationer" trots att ni är lika goda kålsupare vad gäller att slå ner offentliga SDare etc.
Ni? anklagar du mig för att vara en extrem vänsterpartist bara för att jag skrivit om Palestina? Hur tänker du?
Bs i vilket fall.
daisy:
Fail på att påstå att hela vänstern gör det.
Fail på att påstå att hela extrema vänstern gör det.
daisy:
Bs i vilket fall.
Allt som andra skriver är ju BS.. till skillnad från allt du själv har hittat på här Du inser inte din egen jargong i tråden.
Ajdö
Chryseus:
Allt som andra skriver är ju BS.
Det har jag aldrig sagt, tror att du förvirrar mig med Amsle.
Chryseus:
till skillnad från allt du själv har hittat på här
Lol aa en artikel från expresen är påhittat, som även finns länkad, aa ok
Chryseus:
Du inser inte din egen jargong i tråden.
Du inser visst ditt fail märker jag 🙂
Chryseus:
Ajdö
Adjö.
daisy:
Alltså, borde inte detta "krig" kallas för folkmord? Israel försöker ju döda ut alla palestinier vilket blir mer och mer uppenbar
Folkmord och etnisk rensning skedde mellan 1948-1967, det vi ser nu är bara biverkningarna. Judarna har ockuperat Palestina och i dess ställe utropat ett eget land. De tolererar inget tjaffs och slår ner allt motstånd kraftfullt, klart som fan att folk dör.
Judarna skiter i vad du kallar det, de är polare med USA och de vill ha ett eget land. Allt annat är mindre viktigt i sammanhanget.
Israel beter sig som skit, men de har inte så mycket val.
För inte så länge sedan var de världens älsklingar när de blev attackerade av sina grannar, idag är de världens syndabock för vad de gör.
Jag kan inte säga att det Israel gör är acceptabelt, men man kan heller inte lägga hela skulden på dem. Jag tror inte att någon annan skulle agera helt korrekt i samma situation.
det jag inte fattar är varför israelerna ska ha ett eget land menar dom är judar en religiös grupp. alltså länder ska va en folkgrupp inte en religiös grupp som styr.. menar Ryssland där bor ryssar, England engelsmän ect. det som är deras problem blandar in religion i politiken inget å undra på att de är kaos.
och jag är inte antisemits eller rasist eller något liknade om det är någon som tycker det låter så