idag kom den!!!!!!!!!!!!!!!!! min CD
ska nog också säga att jag köpte tre stycken. en till mig och 2 som jag ger till mina bröder
ofta man fortf köper cdskivor :S
skivor är nice, dock så ska man köpa dom i trånga,mörka, stökiga skivbutiker som drivs utan större förtjänst i typ: borlänge centrum inte på ginza om det kan undvikas
farbror gugge:
sluta. vi äkta fans köoer skivor finns inget värre än att ladda ner skit
dazed:
skivor är nice, dock så ska man köpa dom i trånga,mörka, stökiga skivbutiker som drivs utan större förtjänst i typ: borlänge centrum inte på ginza om det kan undvikas
hahaha. ja så ska det vara. i uddevalla har vi inte ens en musikaffär jag var tvungen att beställa skivan på internet, köpte 3 stycken
patrick bateman:
idag kom den!!!!!!!!!!!!!!!!! min CD
ska nog också säga att jag köpte tre stycken. en till mig och 2 som jag ger till mina bröder
Vilken, ?
patrick bateman:
hahaha. ja så ska det vara. i uddevalla har vi inte ens en musikaffär
jag var tvungen att beställa skivan på internet, köpte 3 stycken
Är ju tvungen att åka Borlänge, bor ej i borlänge, hatar egentligen Borlänge, ett riktigt jävla skithål till stad, består av: en motorväg, järnväg, betong, kriminalitet och köpcentret kupolen (tunatutten i folkmun)- men butiken är nice
patrick bateman:
sluta. vi äkta fans köoer skivor finns inget värre än att ladda ner skit
Det hon menade var att ofta man köper annat än vinylskivor CD är så 90-tal
dazed:
tunatutten i folkmun)
lol. säger väl allt om staden.
passaro:
lol. säger väl allt om staden.
ja det tror jag nog det gör
här är den i all sin öh... prakt:
CD. Va fan lever du på 90-talet eller?
farbror gugge:
Tickstart:
Det hon menade var att ofta man köper annat än vinylskivor
har man inte hela diskografin i samtliga utgåvor är man inte värd något som människa
davvelito:
Vilken, ?
hell: the sequel. eminems
dazed:
Är ju tvungen att åka Borlänge, bor ej i borlänge, hatar egentligen Borlänge, ett riktigt jävla skithål till stad, består av: en motorväg, järnväg, betong, kriminalitet och köpcentret kupolen (tunatutten i folkmun)- men butiken är nice
haha fyfan, låter mysigt. alltid nåt iaf
Tickstart:
Det hon menade var att ofta man köper annat än vinylskivor CD är så 90-tal
jag är aningen förvirrad nu. jag snackar inte vinylskivor. jag menade vanliga cdskivor
Slumpartad:
CD. Va fan lever du på 90-talet eller?
öh va? 90-talet var bra den lilla stund jag fanns. hände iaf bättre grejer då än nu. idag är jorden bara full av idioter som snor musik och filmer och artister som bieber och gaga
2000-talet suger
patrick bateman:
haha fyfan, låter mysigt. alltid nåt iaf
Mm exakt
patrick bateman:
2000-talet suger
* Skickar en virtuell avsugning
dazed:
Mm exakt
yeppers
dazed:
* Skickar en virtuell avsugning