Venfort:
Gör inte dig själv till en större idiot än du redan är.
Men du tror ju bevisligen att "nynassarna" skulle gå och hälla råttgift i dikeskanten för att invandrarna skulle äta det.
Geigermätare:
Men du tror ju bevisligen att "nynassarna" skulle gå och hälla råttgift i dikeskanten för att invandrarna skulle äta det.
Nej idiot, just för att hundarna och eventuellt småbarnen skulle göra det.
Geigermätare:
Sedan var vårt sångnummer väldigt ironiskt, något en efterbliven fitta som du knappast kan förstå.
Ja, eller hur? Lär dig använda ironi rätt då, idiot.
Venfort:
Nej idiot, just för att hundarna och eventuellt småbarnen skulle göra det.
Ja, visst. Vi säger så. Nynassarna fyller dikeskanten med råttgift för att invandrarbarnen leker vid vägarna så ofta.
Venfort:
Ja, eller hur? Lär dig använda ironi rätt då, idiot.
Behöver inte när DeathOrGlory fattade, det är vad som räknas, sedan vad en efterbliven muppjävel som du kommer och tror rör mig inte ryggen.
JrL414_3:
Hahaha violencezlorg, ska ge dina djur 1 kilo heroin
bussar min terrier på dig
hon är fucked, passarey
Geigermätare:
Ja, visst. Vi säger så. Nynassarna fyller dikeskanten med råttgift för att invandrarbarnen leker vid vägarna så ofta.
Ibland undrar man om du verkligen är såhär korkad eller om du bara gör dig till.
Geigermätare:
Behöver inte när DeathOrGlory fattade, det är vad som räknas, sedan vad en efterbliven muppjävel som du kommer och tror rör mig inte ryggen.
För ungdomar.se är exlusivt gjort för att du och DoG ska kunna utbyta nazi-"skämt".
Venfort:
Tror ni det är nån jävla parad eller?
Vi sjöng!
Wir marschieren für nationaler widerstand
I love Cheesypoofs:
Åh, hatar sånt. Är vanligtvis inte det minsta benägen att ta till våld, men skulle någon ge sig på något av mina husdjur så skulle jag fan löpa amok. Skulle nog inte sluta slå innan jag kände frisk luft på andra sidan.
Precis så tänker jag
Geigerzähler:
Vad ska man göra åt detta? Jag blir så less.
Vi hade ett sånt fall här ett tag, min ena katt blev typ förgiftad.. han var borta i några dagar och vi hittade han sen på altan, då hade han krypit under en soffa och dött, var inte ens en gammal katt! Var inte ens 1 år! Så vi gissar på att han blivit förgiftad...
Men fy fan vad jag skulle bli förbannad, och ledsen om det hände här och min hund råkade ut för det!
btw, vad är det för hund ni har? Blev lite nyfiken!
Venfort:
Hur får du ihop det till att det är dina grannars fel?
Antagligen är det ju någon från detta område? Men jag har inte sagt att det inte kan vara en av de få svenskar som bor i detta område. Det kan ju faktikst vara så att det ät någon sur gubbe som hatar katter, hundbajs eller någonting som gjort det.
MEN jag har bott på en hel del andra ställen i Luleå och det har aldrig någonsin varit några problem. Här däremot är det skottlossningar och knivslagsmål, men det kan ju vara en slump. Dessutom så har mina vänner blivit nedslagna helt utan anledning här en gång. Nämner jag överfallarnas etnicitet så blir jag kallad rasist så det skiter jag i.
Jeay_L:
btw, vad är det för hund ni har? Blev lite nyfiken!
En rhodesian ridgeback pojk.
Geigerzähler:
En rhodesian ridgeback pojk.
Kände några som hade en sån, dom är ju ändå häftiga!
Venfort:
Ibland undrar man om du verkligen är såhär korkad eller om du bara gör dig till.
Det är ungefär de funderingarna jag har om dig.
Venfort:
För ungdomar.se är exlusivt gjort för att du och DoG ska kunna utbyta nazi-"skämt".
Ja.
Geigerzähler:
Jag som verkligen inte har någonting emot invandring har börjat tvivla idag. Någon har lagt ut råttgift längs gångvägarna. Nio hundar har fått köras akut till veterinären, tre har dött och väldigt många fler sitter hemma och väntar på att hunden ska visa några teckan på förgiftning
ingen sanning i det där alls bor i samma inga förgiftade hundar ...sorryyyy
Geigerzähler:
Har jag inte direkt skrivit heller. Men det händer bara sådan skit här på hertsön där det är tätast med invandrare. Jag har inte sagt att det MÅSTE vara en invandrare som har gjort just detta.
skitsnack!!!...... fattar inte att det kommer ut så mkt skit ur din mun ..tror fan du är mytoman och hypokondiker!!!
Tråden låst på grund av inaktivitet