Suck!! jag hade skrivit en stor uppsats redan men den tycks inte blivit uppladdad orka....så måste skriva en ny:)
Jag vill bara säga att jag bryr mig inte vad ni tycker och tänker om den här texten för att den är till en person som jag älskar extremt mycket och den är till för att hon ska läsa den 🙂 <3
Liten min buse du vet att jag älskar dig sjukt mycket
Jag är så tacksam för att du hjälpte mig i grundskolan i 9an med mina läxor och allt om det inte vore för dig hade jag inte fått min gymnasie plats det var du som angagerade mig och du gav mig hopp och förtroende , jag är så oerhört tacksam verkligen. Först så såg det inte bra ut jag hade bara några få ämnen och jag var inte tillräckligt angagerad för att ens komma upp till gymnasiet men du vände på det hela du hjälpte mig du sa åt mig och jag ändrade mig tack vara dig så fick jag flera ämnen i skolan och jag klarade det till slut.
Och min först dag på gymnasiet du var så stolt du ringde mig och var så glad och jag fan vad jag älskar dig
Jag är ledsen för att jag inte ställde upp för dig , du går i 9an nu och jag har bara svikit dig förlåt!!! jag vet inte várför jag gjorde som jag gjorde men jag vill ändå finnas där hela vägen ut fast det är bara 2månader kvar så ska jag hjälpa dig för du hjälpte mig
Jag har aldrig älskat eller tyckt om någon så mycket som jag gör för dig du betyder världen för mig. Igår låg jag och tänkte att tänk om du skulle varit död och att jag kom på din begravning och såg dig åka ner under marken fy fan jag var nästan påväg att gråta redan då bara tanken krossar mig. Ett liv utan dig är inte värt att leva jag kan inte vara utan dig jag är ärlig och säger det öppet.
Jag kommer ihåg alla stunder vi har haft tillsammans då när jag cyklade i regnet till lidel för att köpa dig chocklad och när vi var ute i skogen och sprang och när vi badade tillsammans och sen solade tills vi blev brända jag har så många minnen med dig och jag kommer aldrig glömma dig liten <3 du är min värld som jag lever på utan dig skulle jag inte klara av att leva , för du byggde upp mitt liv du hjälpte mig när jag satt fast du fick mig att inse och jag insåg och utan dig hade jag inte suttit här nu och jag är så tacksam
Det känns så tungt nu när vi är separerade , jag ångrar att jag gjorde som jag gjorde att jag dumpade dig. Men du fick mig att känna mig usel efter ett tag och jag klarade inte av det. Nu har du "f*tt*n" fan vad jag hatar den personen jag är så avundsjuk det brinner i mig mitt hjärta går sönder jag hatar mig själv jag fattar inte varför jag gjorde såhär , igår när du sa till mig att du inte klarade av att se han på 2 veckor men inte mig fy fan vad sårad jag blev , vad har han och du gått igenom som vi inte har? du tycker inte ens om honom och du kritiserar han men ändå så visar du att du tycker om han mer än mig jag fattar inte? Han är än i mängden och det är inte jag det har du sagt själv , jag känner mig urusel jag vill inte leva mer jag har inte ork jag menar det jag kan inte vara utan dig längre!! och du
är inte dig samma mer du har blivit så noncharlant och du lyssnar inte på mig , jag förstår ingenting du förvirrar mig!
Jag har kvar brevet som jag fick av dig , där står det:
Jag tycker om dig så mycket jag hoppas du får en bra födelsedag fan vad stolt jag är över dig puss puss puss
du är min och jag älskar dig ily
det gör ont att läsa det vet du varför? för att du känner inte samma sak längre och det torterar mig jag känner smärtan varje dag jag vill aldrig komma över dig , jag är inte beroende av dig men jag klarar inte av att du går till någon annan som du inte ens känner som inte ens betyder nåt för dig som du lägger mer uppmärksamhet på än på mig? du säger att du inte klarar av att han skaffar någon? men jag då? jag fattar inte han betyder ju lika mkt för dig som jag gör? fast jag har funnist där för dig i 3år och han i vadå 6 månader? och du vet hur elak han är och säger kränkande saker men ändå så tofflar du?
I love you liten , I love you so much it hurts I feel pain every singel day I cant stand it any longer. You mean the world to me I will never let you down again I promise
But I cant take it that you speak about him everyday you seem so happy around him and I am not number one anymore , he is!! I am number two I feel usless and unecesary for you , I cant figur out why a guy can replace me that you haven't known as long that we have...
Maby im not that good ;/
Jag vet att jag har stav fel så ni behöver inte påpeka det!!!!
Liten jag vet att jag inte är lika snygg och populär som han men måste jag betyda mindre för det ? jag har ju stått där för dig i vårt och tort i en sån lång tid och vad har han gjort för dig? fått dig må dålig? och uttnytjad?
Jag klarar inte av det här mer , jag vet att du inte heller orka läsa min text men den är till för dig för att jag vill visa alla i det här forumet hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig!!! Jag är inte perfekt jag är varken snygg eller har samma humor som dig , du sa ju själv att du och han skrattar med än vad vi gör
du värdesätter honom mer än mig , jag vet att du har kommit över mig man märker det på ditt beteende du bryr dig inte lika mycket som förut du klarar av att vara utan mig och att inte vara tsm med mig men jag gör inte det med dig...
Aja liten jag älskar dig ily<3
Gladtjej92:
Jag vill bara säga att jag bryr mig inte vad ni tycker och tänker om den här texten för att den är till en person som jag älskar extremt mycket och den är till för att hon ska läsa den 🙂 <3
Då kan du skriva den i din blogg istället.
Diskussionsunderlag saknas. Tråd låst.
Tråden låst