Aviseringar
Rensa alla

Jag är 23 år och oskuld, vad ska jag göra?

Mandan

Vet inte någon av dina kompisar om att du är oskuld? Du borde ju kunna fråga någon du litar på om råd hur de brukar göra. Fattar inte att inte killar pratar om sånt [shake]. Jag är definitivt inget raggningsproffs men som andra sagt testa på ett uteställe. Visa dig självsäker men utstråla inte att du kan och vet allt (själv undviker jag sånna killar). Var bara naturlig försöka småprata lite, förr eller senare lyckas du ju! Även om jag själv nog förstår att du tycker det är jävligt störigt att ha den kvar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Vet inte någon av dina kompisar om att du är oskuld?

Nej de för dem ej. 🙁

Men ska försöka med uteställen och hoppas på det bästa 🙂

SvaraCitera

Äsch livet blir inte roligare för att man får ligga lite. Skaffa nåt intresse istället. Typ bågskytte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Äsch livet blir inte roligare för att man får ligga lite. Skaffa nåt intresse istället. Typ bågskytte.

Bågskytte är coolt!

SvaraCitera

Ja betydligt coolare än sex.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bli nya Amor!

SvaraCitera

Var oskuld fram tills för vad blir de.. 3veckor sen. [bigcheers]

De händer när det händer. Stressa inte över de, då tror jag första ligget blir mer värdelöst än vad första ligget är generellt ändå. [smile]

Dold text: Kan tillägga att jag är 21.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Var oskuld fram tills för vad blir de.. 3veckor sen.

Var det bra?

SvaraCitera

kebu12:

Var det bra?

Trodde jag skulle avlida några sekunder för de gjorde så förbannat ont. Så nä de skulle jag nog inte vilja påstå.

Blev bättre andra gången dock

SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Trodde jag skulle avlida några sekunderr för de gjorde så förbannat ont. Så nä de skulle jag nog inte vilja påstå.

jobbigt[sad]

tetrapack:

Blev bättre andra gången dock

Bättre är inte tillräckligt, skall vara bra, minst[no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

saving myself 4 marriage

SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Trodde jag skulle avlida några sekunder för de gjorde så förbannat ont

trots att du var våt och avslappnad?

SvaraCitera

kebu12:

Bättre är inte tillräckligt, skall vara bra, minst[no-no]

Visa ord där.

Eftersom vi hade fuffens för oss flera gånger några dagar efter så blev de grymt tillslut. Det vägde upp mot två värdelösa tillfällen [cool]

SvaraCitera

isola:

trots att du var våt och avslappnad?

Trots det. Eller kanske inte var helt avslappnad men allt annat var som de skulle.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Eftersom vi hade fuffens för oss flera gånger några dagar efter så blev de grymt tillslut. Det vägde upp mot två värdelösa tillfällen

Mysigt[cute]

SvaraCitera