GRRLICIOUS:
Hahahaha, tror det känns mkt bättre för henne nu
Hoppades på det.
soanonym:
som en grottmänniska
O'rly? Ô_o
lillen man kan inte va FUL
Jonnybravo91:
Hoppades på det.
Kakaoxo:
Vi här UM älskar dig ändå
pinnspett:
Vi här UM älskar dig ändå
why överdriva?
Kakaoxo:
why överdriva?
Alla på UM älskar varandra
Aa, låg självkänsla är inte roligt. Lider själv av mindervärdeskomplex :3
Kom igen nu folket gaska upp er. Jag tycker alla människor är vackra skapelser! Visst är det inte särskilt många som delar den uppfattningen, men ändå! Fokusera på det du har som är positivt. Strunta i utseendet, jag har aldrig blivit attraherad av någons utseende bara personligheter. Andra fungerar ju självklart annorlunda. Det är tråkigt att människor ska behöva vara så ytliga, kan vi inte bara acceptera varandra och oss själva som vi är.
Jag tror TS är en toppensöt tjej, synd bara att vår ytliga värld ska behöva förstöra hennes självkänsla.
Lev väl folket och låt oss bli mindre ytliga i framtiden!
Caisa_15:
är den här tjejen spec snygg t.ex ? oavsett vad man tycker, vadblev det av henne ? världens mest kända artist just nu kanske. utseende är lååångt från allt.
Lady Gaga är ju typ det snyggaste. Ochpå bilden som du länkade till var hon ju extra snygg.
TS: Ingen är för ful för att leva. En liten tröst kan ju vara att alla iaf inte har samma smak.
Lady Gaga är väl ingen naturlig skönhet kanske, men hon har ju attityden som gör henne snygg.
Utseendet är inte det som räknas, det låter töntigt men så är det. Det är personligheten. T ex finns det killar som är jätte snygga, men som är så jäkla fåniga och osexiga, så det spelar ingen roll. Men t ex Markus Krunegård han är fan inte snygg egentligen, men han har liksom charmen. Så utseendet räknas inte!
Jag trodde verkligen att jag var ful när jag gick i högstadiet, sen när ja kom på att ja var rätt het;), så spela det typ ingen skillnad. För det är insidan som räknas!
Tänk på vad du tycker är snyggt hos dig själv istället? Nåt måste ju finnas:D Tänk också på att inte alla har samma smak. Finns säkert många som tkr du e as het och många som tycker du e mindre het, och det gäller oss alla!