soanonym:
kanske stämmer det där, för har ingen självkänsla.. Men sen ser jag tjejer som har det precis som jag med självförtroendet och de har haft pojkvänner osv osv..
ja, det finns ju undantag på tjejer som vågar ta steget trots det och killar som inte bara ser den mest pratglada utan även kanske den tystlåtna. men är ju bättre att våga ta initiativ själv än att förvänta sig att andra ska göra det åt en
du är iaf inte ful
Inte helt otroligt om du råkat ut för en ond cirkel. Om man är snygg eller inte beror på mer än utseende. Om du tror att du är ful och utseende är viktigt för dig har du med stor sannolikhet inte så bra utstrålning, vilket inte gör dig så attraktiv som du kunde vara.
Jag är ful. (paus) Tror ni inte jag vet det? Det är inget att ta miste på. Jag vet att jag är ful. Inte ordinär eller färglös men en okej tjej/kille, eller slätstruken med en lutning åt ful, eller absolut inte söt men ändå något, nej då. Jag är ful, punkt slut. Ruskigt, läskigt ful. Har ni sett efter ordentligt? Titta ni bara, titta inte bort, njut av min fulhet i hela sin prydno. Ni är inte dom första som gör det, jag är ganska van. Kommentera mitt utseende, beskriv mig högt och ljudligt, tala om mitt utseende med era vänner, använd er av mig för att visa hur intressanta och tjusiga och snygga och häftiga ni själva är. Tror ni att jag är paranoid kanske? Då har ni inte tittat ordentligt på mig. Vi befinner oss ute på gatan. Jag är ensam som vanligt. Jag står och lyssnar och väntar på bussen. Alldeles här intill är en uteservering. Lyssna på ungdomar som sitter vid ett av borden.
Du borde inte oroa dig över att inte få killar. Fula människor knullar också, har jag hört.
Crypto:
och tänk sen på att vissa ser dig som en 2.a, andra som en 7.a och någon som 10.a, allt sitter i betraktarens ögon.
Word.
soanonym:
Ingen interessrar sig för mig, ingen kollar åt mitt håll.
soanonym:
Jag har aldrig blivit uppraggad eller något
soanonym:
varför raggar ingen på mig
soanonym:
SJÄLV så kommer jag aldrig få någon
Och tanken att ta initiativet själv har aldrig slagit dig? Vill man ha något så väntar man inte på att detta något skall sätta sig i knät utan minsta anträngning för egen del. Man tar.
soanonym:
92a...
Snälla... att du är 92:a och inte haft ett ragg, Jag må säga att när du säger det till en kille som verkar vara öppen och vågar ta till sig chansen att träffa dig (en bra vettig person) så kommer han nog gilla dig ännu mer eftersom du har tur och inte blivit fjortisz.
Nej, men kroppen har sina behov... din hjärna måste ju kunna hjälpa dig och få dig att tänka på hur du ska fixa detta.... tänk dig att du inte får någon hjälp av någon.... Vad tar du dig till? Vad du än gör så är det en förändring.... det kan bara bli bättre. (antar jag)
Så gör något drastiskt vetja... kanske slå till en kille? :=)
Nej men börja prata, kanske lugnt och fint över MSN eller Facebook om denne har.
Posta en bild så kan vi säga vad som är fel, så kan du ändra på det. Rantande hjälper väl inte så fantastiskt mycket.
Jag tycker dina ögon är nice! Sådana ögon som man gärna tittar på
soanonym:
Bifogade bilder
[ghfhfygd.JPG]
Visningar: 42 [Anmäl]
Tycker du har väldigt fina ögon i alla fall! Sen tycker jag att se bra ut innebär att man tror på sig själv. Tycker dessutom att alla tjejer är vackra från de att de föds till de att de dör. Men det verkar jag vara ensam om att tycka :p
tror inte du e ful 😛
det händer väl antagligen för att du inte utstrålar självsäkerhet, alla märker att du bara är osäker. tro på dig själv för fan, sjukt dumt att tycka illa om sig själv.
Dina ögon är fina. Som andra har sagt så är kanske problemet att du har en dålig självkänsla.
känr igen mig med att killar kollar rakt igenom en