Aviseringar
Rensa alla

Jag är ful.

Ingen är perfekt.

SvaraCitera

Hjulsider:

Ingen är perfekt.

En del är nära i mina ögon [cute]

SvaraCitera

Keinezeit:

En del är nära i mina ögon [cute]

Ok, men de är väll inte så många?

SvaraCitera

hjortpojken:

jag med

SvaraCitera

strawbeerry:

Seriöst, jag kan inte hitta nåt fint med mig.
Om jag kollar mig i speglen är allt bara fult, fult, fult.

Dessutom har jag flera gånger fått höra av klasskamrater (mest killar) att jag är ful, och aldrig kan få en kille pga detta.

Har med tänkt så länge nu, innan var det jobbigt eftersom jag tänkte på det hela tiden men nu har jag lärt mig att leva med det. Det gäller att skita i vad andra tycker.

SvaraCitera

ÄH, DET FINNS JU SUPERSNYGGA UTAN POJKVÄNNER OCKSÅ!

......oj caps.

SvaraCitera

Du är ju jättesöt

SvaraCitera

Hjulsider:

Ok, men de är väll inte så många?

Beror på [shake] En del är alltid perfekta, men när jag själv känner mig ful (som jag brukar) så känns alla runt omkring mig så mycket finare...

SvaraCitera

strawbeerry:

Många har sagt åt mig att kolla mig i spegeln och fokusera på det som är fint. Men jag har världens sämsta självförtroende och hittar inget fint. [sad]

Fått något bra svar?

SvaraCitera

strawbeerry:

Bifogade bilder

Och vilka är det som påstått att du är ful då? Du är ju söt. [confused]

SvaraCitera

strawbeerry:

Dessutom har jag flera gånger fått höra av klasskamrater (mest killar) att jag är ful, och aldrig kan få en kille pga detta.

Jag antar att du är ganska ung. Det du bör veta är att man är ful i en viss ålder. Vilken ålder är olika för alla, men jag har aldrig träffat en människa som inte haft en fulålder. För de flesta så är den värsta fulåldern i prepuberteten och tidig pubertet. Så var det för mig. När jag var 9 år så hände någonting. Jag blir groteskt ful. Eller, snarare blev jag väl först groteskt ful när jag var 11. Jag fick förklarat för mig många gånger hur ful jag var, det var ganska jobbigt.
Nu har jag slutat vara ful. Eller så är bara människor snälla som inte längre talar om det för mig. Men jag gissar på det förstnämnda, fulheten har gått över.

Det är bättre att ha sin fulålder när man är ung, tycker jag. Den där myten som alla vuxna försöker pracka på en, att de snygga inte alls är så snygga när de blir stora och de fula blommar ut till skönheter. Det är ingen myt. Varje gång jag sett någon gammal klasskompis i äldre ålder så har samma insikt slagit mig.
Man tjänar på att vara ful som ung, då har man många år kvar att vara snygg.

SvaraCitera

strawbeerry:

Bifogade bilder

Du är inte ful, du är söt.

Här kommer jag och pratar om hur man har en fulålder och skit, och så är du inte alls ful på riktigt. Blir besviken.

SvaraCitera

jag e snygg

SvaraCitera
Ampzz

Fuling [badgrin]

SvaraCitera

strawbeerry:

jag är ful

men.. smaken är ju som baken,. vissa kanske tycler jag är jöätte ful.
jag själv tycker ibland att jag är skitful. medans andra liksom ba wooooh liksom smaken är ju som bakisen

SvaraCitera