Aviseringar
Rensa alla

Jag är ful


cccx
 cccx
Ämnesstartare

Okej, nu är det såhär att jag är ful... Det är inte något bara jag tycker. Och nej, jag anser inte att jag är ful bara för att någon säger det utan har varit det sen jag föddes antar jag. Min kropp är fin, 1,60 och väger 50kg. Det är mitt ansikte som är problemet. Jag har mörka trötta ögon, spetsig näsa (ganska stor) nästan inga läppar och runt ansikte. Har också mycket finnar samt 10+ leverfläckar överallt... Egentligen vet jag inte varför jag skriver dehär, vill inte att ni ska tycka synd om mig eller något. Det känns bara som att jag aldrig kommer hitta en partner. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag med.. har trots det hittat nån som verkar lite lätt intresserad. Måste va min otroligt glänsande personlighet, antar jag.. eller pga att personen har nedsatt syn höhööööhö.. whatever jag försöker iaf 

Hur som, det gäller väl att hitta nån som är någorlunda på sin egen nivå.. låter inte så romantiskt när man säger så men det kan det ju vara.. man kan ju ha skitkul även fast man spelar i ett korplag så att säga.  


   
SvaraCitera

cccx: Jag har mörka trötta ögon, spetsig näsa (ganska stor) nästan inga läppar och runt ansikte.

Det man ska tänka på är att alla ser inte det man själv ser, alla ser inte dom bristerna eller så ser man inte det som brister för att alla tycker olika. Finnar är väl för dom flesta en del av ungdomen och kommer att minska, och även om det inte gör det så går det ändå att råda bot på detta - vilket andra har långt mycket bättre koll på än vad jag har eftersom jag inte har någon koll på det alls.

Är det något jag märkt så är det att dom flesta människor är hårdare mot sig själv än vad alla andra är, inte bara gällande utseende utan när det gäller det mesta.

Om du kan, så försök att inte våndas över det. Ge det tid och bara ta det som det kommer. Det som sker sker liksom. Det är jävligt lätt för andra människor att säga att man inte ska våndas och liknande, men.. försök.

Och finns det personer i ditt liv som gärna påpekar för dig att du är ful så ut med dessa personer ur ditt liv, för detta är inte ärlgihet utan snarare elakhet.

Hjärta


   
SvaraCitera

Fuck it


   
SvaraCitera

Tråkigt att du känner dig ful. Men d finns säkert nån som tycker om dig, right? <3


   
SvaraCitera

Storchen84:

Det man ska tänka på är att alla ser inte det man själv ser, alla ser inte dom bristerna eller så ser man inte det som brister för att alla tycker olika. Finnar är väl för dom flesta en del av ungdomen och kommer att minska, och även om det inte gör det så går det ändå att råda bot på detta - vilket andra har långt mycket bättre koll på än vad jag har eftersom jag inte har någon koll på det alls.

Är det något jag märkt så är det att dom flesta människor är hårdare mot sig själv än vad alla andra är, inte bara gällande utseende utan när det gäller det mesta.

Om du kan, så försök att inte våndas över det. Ge det tid och bara ta det som det kommer. Det som sker sker liksom. Det är jävligt lätt för andra människor att säga att man inte ska våndas och liknande, men.. försök.

Och finns det personer i ditt liv som gärna påpekar för dig att du är ful så ut med dessa personer ur ditt liv, för detta är inte ärlgihet utan snarare elakhet.

Hjärta

jag skelar lite men  de klart de är jobbigt men jag kämpar


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag skelar lite men  de klart de är jobbigt men jag kämpar

Mannneeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn du är bra som du e mannnneeeeennnnnnnnnnnn!!

Du ska inte kämpa. Det är bara du själv som ser det där. Jag ser på din bild att du e snygg.

Kom igen med tänket mannnneeeennnnnnnnnnnnnn!!!


   
SvaraCitera

Du är så vacker utan spackel, att du inte kan förstå!!! Ju mer du kladdar ju mer du sabbar!!!


   
SvaraCitera

Om jag förstår rätt av din trådstart så lider du av dåligt självförtroende (kanske på grund av det här eller något annat), och det gör jättemånga. Vid dåligt självförtroende är det svårt att se signaler som intresserat folk skickar ut. Eftersom du tänker att ingen vill ha dig och att du aldrig kommer att få en kille så stänger du av chansen att få det när möjligheten dyker upp. En kille kan titta intresserat på dig på tunnelbanan för att han tycker att du är söt eller verkar intressant, men du kanske uppfattar det som att han hakat upp sig på något av negativa orsaker.

Jag har tyvärr inga bra tips eftersom jag inte känner dig väl nog, men jag kan med säkerhet säga att det finns tusentals killar för dig att träffa och som vill träffa dig. Det gäller bara att lyckas se dem från deras positiva ögon, istället för dina egna negativa. Det lät som kritik, men var inte menat som det.

Jag hade samma problem förut, och i viss mån fortfarande, men det har blivit bättre. (Och Ja, jag har massa leverfläckar i ansiktet men har ändå lyckats bilda relationer.) Tumme upp


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag skelar lite men  de klart de är jobbigt men jag kämpar

Har du tur växer du ur det. Det gjorde iafl jag. Eller alltså jag skelar fortfarande, dock är det tydligen knappt märkbart. Tittar jag på bilder från när jag var barn så satan i helvete vad det syns tydligt. Vet inte hur gammal jag var när det gick till att bara synas om man typ stirrade samt kanske är tvungen att veta att jag skelar.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Har du tur växer du ur det. Det gjorde iafl jag. Eller alltså jag skelar fortfarande, dock är det tydligen knappt märkbart. Tittar jag på bilder från när jag var barn så satan i helvete vad det syns tydligt. Vet inte hur gammal jag var när det gick till att bara synas om man typ stirrade samt kanske är tvungen att veta att jag skelar.

Hjärta

jag älskar jockiboi


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag älskar jockiboi

Ingen aning om vem eller vad det är men har du tur växer du ur det också Skål

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Ingen aning om vem eller vad det är men har du tur växer du ur det också Skål

Hjärta

jag fyller ju bara 18 snart


   
SvaraCitera

kul för dig 


   
SvaraCitera