iosib:
men ifall du trivs med det, så...
Det gör jag, tackar som pushar ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Budolicious:
Det gör jag, tackar som pushar
visst. men snälla, börja inte prata snutigt, trakassera inte tonåringar bara för att du är frustrerad på din patrulltjänst, ta inte stryptag på demonstranter, hota inte med att bussa hunden på en bara för att man inte är rädd för den, slå inte folk med hästpiskor, mobba inte kommunister systematiskt osv, osv.
Dold text: och jag har inte ens haft särskilt mycket med snutar att göra :/
iosib:
börja inte prata snutigt,
Kan jag nog lova
iosib:
trakassera inte tonåringar bara för att du är frustrerad på din patrulltjänst
Kan jag garanterat lova
iosib:
ta inte stryptag på demonstranter,
Så länge det inte behövs så kan jag lova det med
iosib:
hota inte med att bussa hunden på en bara för att man inte är rädd för den
Njae, det låter ovärt.
iosib:
slå inte folk med hästpiskor
Låter väldigt osannolikt att jag kommer bli ridande polis.
iosib:
mobba inte kommunister systematiskt
Är själv där så.. Jag lovar!
btw, det finns svin inom alla yrkeskårer, bara att de inte märks av på samma sätt
Budolicious:
Är själv där så.. Jag lovar!
ok, låter bra.
Budolicious:
btw, det finns svin inom alla yrkeskårer, bara att de inte märks av på samma sätt
jo, fast problemet med de poliser jag träffat är att det inte bara är ett jobb, utan en livsstil. och det är inte individer som vill beskydda andra som jag ogillar, utan sättet de gör det på.
ett exempel var när jag och min kompis stod och sparkades lite smått på varann på en trottoar efter ett litet bråk. då cyklar en föräldraledig polis tvärs över den väldigt trafikerade vägen med en <1-åring i barnsadeln. sedan stod han på fel sida av vägen för att skälla ut oss. när vi väl hade förklarat att vi inte behövde moralkakan så cyklade han iväg, mot rött ljus! ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Budolicious:
Så ser inte jag det, inte nånstans, men det är okej - du får gärna tro det.
Nä, du är en modig kille som står upp för rättvisan va? ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Tänk på det nästa gång du skyddar nazister, storföretagare, Reinfeldt och resten av de ansvariga för hur det ser ut idag.
Konsumtionshets:
Nä, du är en modig kille som står upp för rättvisan va?
Tänk på det nästa gång du skyddar nazister, storföretagare, Reinfeldt och resten av de ansvariga för hur det ser ut idag.
Ge dig. Seriöst
Ja, poliser är verkligen livsfarliga. Ren och skär ONDSKA.
Tråden låst på grund av inaktivitet