detberorpå:
dåra???
Du vet att killars och tjejers bröst ser olika ut? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
"dårå???" ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
detberorpå:
ojda, det också
Då är vi tillbaka vid "det finns både folk som är gay och folk som inte är det". Vad menar du egentligen med det? Är inte det ganska obvious? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
detberorpå:
Men du tänder ju inte på exakt samma saker som någon annan bisexuell gör kanske, blir blir olika nyanser och därför - för att vara med exakt - anger man mängden homosexualitet i ungefärliga procent ELLER decimal 😀 genialt!
Jovisst, mellan gaypersoner kanske en kan göra så, inte för att jag förstår hur jag ska kunna "mänta min gayhet" i procent xD
detberorpå:
Tror inte det :/ har träffat väldigt heterosexuella person som skulle kunna gå olika långt med en tjej, visst; de tänder fortfarande inte på tjejer men sjävla tankesättet skulle kunna leda dom på olika vägar...
Då håller jag med dig om att dessa personer är aningen gay, men...
detberorpå:
Känns mer homo-/bisexuellt att säga "Det är OK om en av samma kön slickar mig" medan en del inte ens kan tänka tanken utan att bli äcklade.
... Dessa personer, som "inte ens kan tänka tanken utan att bli äcklade", och som INTE tänder på NÅGOT av de egenskaperna som tillhör det egna könet, är inte "mer eller mindre gay". De är inte gay alls. Kan du sluta ta upp personer som faktiskt kan tänka sig att vara intima utanför de heterosexuella ramarna? Det FINNS människor som är helt enligt normen hetero. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
NeoSeymour:
Kan du sluta ta upp personer som faktiskt kan tänka sig att vara intima utanför de heterosexuella ramarna? Det FINNS människor som är helt enligt normen hetero.
Ja, det vet jag men jag tror inte att det handlar om att bli riktigt upphetsad av något... Finns vissa saker man kan stimulera sig med ett tag, väldigt länge dvs., för att ens bli lite kåt
man liksom vänjer sig eller så blir man ba mer äcklad
men jo, visst, för stunden är man väl heterosexuell då man inte känner sig dragen till ett visst kön men tror att alla kan bli mer/mindre gay, låter det bättre?
NeoSeymour:
inte för att jag förstår hur jag ska kunna "mänta min gayhet" i procent xD
detberorpå:
anger man mängden homosexualitet i ungefärliga procent
NeoSeymour:
Vad menar du egentligen med det? Är inte det ganska obvious?
Menade nog mer att man kan bli & att det är olika lätt/svår för olika personer att bli osv.
Dekadent:
Du vet att killars och tjejers bröst ser olika ut?
Har nämnt ngt med samma budskap ngnstans
detberorpå:
Ja, det vet jag men jag tror inte att det handlar om att bli riktigt upphetsad av något... Finns vissa saker man kan stimulera sig med ett tag, väldigt länge dvs., för att ens bli lite kåt
Så du menar alltså att en är lite gay om en kan få ut njutnining av att stimuleras under en längre tid av en person med samma kön? Eller va? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
detberorpå:
Menade nog mer att man kan bli & att det är olika lätt/svår för olika personer att bli osv.
Bland de mest förnuftiga sakerna du sagt; det där kan jag förstå och hålla med om! ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
NeoSeymour:
Så du menar alltså att en är lite gay om en kan få ut njutnining av att stimuleras under en längre tid av en person med samma kön? Eller va?
mer än ngn annan
menade nog mer att folk kan bli mer lr mindre gay, sry
NeoSeymour:
Bland de mest förnuftiga sakerna du sagt; det där kan jag förstå och hålla med om!
tack
sry orkar ej säga mer har pms du får usärkta
MakingBelieve:
men blir inte särskilt tänd
MakingBelieve:
Har aldrig fantiserat om att ta på tjejer mm
du är sannolikt inte bisexuell.
MakingBelieve:
vill bli bisexuell
varför?![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
detberorpå:
menade nog mer att folk kan bli mer lr mindre gay, sry
Ok xD
farbror gugge:
du är sannolikt inte bisexuell.
Men det är så komplicerat..
farbror gugge:
varför?
Exempel
MakingBelieve:
Men det är så komplicerat..
vad är komplicerat? du varken fantiserar om eller tänder sexuellt på tjejer? bisexualitet defineras inte som typ "kan hångla med en tjej utan att känna sig äcklad"![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
MakingBelieve:
Exempel
huh?
farbror gugge:
vad är komplicerat? du varken fantiserar om eller tänder sexuellt på tjejer? bisexualitet defineras inte som typ "kan hångla med en tjej utan att känna sig äcklad"
suck.
farbror gugge:
huh?
a
MakingBelieve:
a
vilket exempel?: S
farbror gugge:
vilket exempel?: S
Det var ett exempel.
MakingBelieve:
Det var ett exempel.
min fråga om varför du vill bli bisexuell?
farbror gugge:
min fråga om varför du vill bli bisexuell?
gah. nej de har jag inte sagt