WinterTime: ja haha du har ju så rätt. Men grejen är ju att jag inte har några som helst tecken på att hon gillar mig :/
du har inte gjort något intryck för att hon ska tänka på dig som något annat än bara en snubbe som går på hennes skola. du måste ju prata med henne för att hon ska komma ihåg dig och inte bara en gång. i know you can do this son, you just gotta believe. tänk bara på känslan efter att du snackat med henne.
du har inte gjort något intryck för att hon ska tänka på dig som något annat än bara en snubbe som går på hennes skola. du måste ju prata med henne för att hon ska komma ihåg dig och inte bara en gång. i know you can do this son, you just gotta believe. tänk bara på känslan efter att du snackat med henne.
Den känslan är säkert grym! Men hon går inte på min skola tyvärr 🙁 Men får jag ett bra läge att säga något så kommer jag garanterat ta chansen! And thank you dadddyyy :):)
Som rubriken lyder så har jag blivit intresserad av en 2 år yngre tjej. Jag lirar innebandy och det gör hon också. Men hon är så pass bra så att hon får lira med de som är 2 år äldre och dem har träningstid före oss så då har jag sett henne. Men men strunt samma hon är iaf sjukt söt och jag skulle vilja lära känna henne bättre. Dock så verkar hon ju ha många killar efter sig så jag känner väll att jag inte blev intresserad i den enklaste tjejen att få om man säger så.
Jag var intresserad av henne för ca 2 år sedan också, men inte så att jag försökte få henne riktigt så det blev aldrig något av det. Men hon vet vem jag är det är jag iaf helt säker på då hennes kompis och jag smsade mycket förut, och då brukade hon vara med henne medans vi smsade med varandra.
Vi går inte på samma skola, är inte vän på fb, har inte hennes nummer och vi har väll inte pratat med varandra riktigt heller mer än lite på sms och nått hej.
Så vad ska jag göra?
Försök få hennes nummer på nått sätt och så messar du henne lite då och då och försöker bli kompis med henne för då kan du lättare bli tsm med henne!! =)
JagOchMinPanda:
Försök få hennes nummer på nått sätt och så messar du henne lite då och då och försöker bli kompis med henne för då kan du lättare bli tsm med henne!! =)
Hennes kompis sa när vi smsa att jag skulle ringa henne (hon jag var/är intresserad av) och skrev hennes nummer. Skrev att hon fick ringa mig då jag inte hade några pengar.
Men det ville hon inte sa hon. Då förstår jag inte varför jag skulle ringa? Vet att det inte var fel nummer iaf! 🙂
men hallå hon vågade ju inte.............. ring nu för fasen
ett halv år senare? 😉
ett halv år senare? 😉