Har gått i skolan i en vecka nu, utan att skolka nånting.
Bara varit borta en timma och då var det inte ogiltig frånvaro.
Innan jag gick ½ dag/vecka, har inte gått en hel vecka på ungefär ett halvår.
Det är faktiskt ett stort framsteg, dessutom har jag vänjt (vant?) min kropp vid att bli trött vid 10-11 tiden, så jag har lättare att ta mig upp på morronen.
Innan blev jag inte tillräckligt trött förrän vid typ 3-4..
Roligt att höra 🙂 Skönt få ordning på sin sömn och skolgång
GHurt:
Roligt att höra 🙂 Skönt få ordning på sin sömn och skolgång
Ja, precis. Och nu kan jag ta tag i plugget på riktigt, så jag går ut skit-IV. Det är bara matten jag har ig i, men måste ju vara där för att klara den.
hejkattunge:
ojoj, du vaknar upp
DeathOrGlory:
yey jag SKA flytta till västerååås
ahaDRUGS:
ojoj, du vaknar upp
va? 😛
Kittieh:
yey jag SKA flytta till västerååås
Det var inte dåligt! Men vad ska du göra där?
DeathOrGlory:
Det var inte dåligt! Men vad ska du göra där?
Eller alltså, ska och ska, men jag vill juuu, och har bestämt mig för att jag ska. Gymnasiet, styling.
Kittieh:
Ja, precis. Och nu kan jag ta tag i plugget på riktigt, så jag går ut skit-IV. Det är bara matten jag har ig i, men måste ju vara där för att klara den.
Japp lika bra ta tag i skiten så man kommer över det! Sen när du får välja program och får göra något du vill kommer det att gå lättare
Kittieh:
Eller alltså, ska och ska, men jag vill juuu, och har bestämt mig för att jag ska. Gymnasiet, styling.
Haha det låter roligt iaf!
GHurt:
Japp lika bra ta tag i skiten så man kommer över det! Sen när du får välja program och får göra något du vill kommer det att gå lättare
Ja! Har redan sökt, måste måste måste komma in på en styling-linje i Västerås.
DeathOrGlory:
Haha det låter roligt iaf!
Ja som in i hell! Ska bli stylist och typ styla kändisar och modeller i framtiden, huhu