smisk:
Du är ständigt i mina tankar också <3
Vilken tur! :$
smisk:
Han är väl en okej kis. Är mer för japaner, om vi ska prata om sådant.
Menar du snedögda? De är inget för mig, jag föredrar solgudar med talande, blåa kukar.
DeathOrGlory:
Vilken tur! :$
kruxz:
Menar du snedögda? De är inget för mig, jag föredrar solgudar med talande, blåa kukar.
Det är lite för extremt, jag håller mig till korta män som pratar roligt, jag.
Tjockis
smisk:
Buddah:
Tjockis
din mamma.
smisk:
din mamma.
Hon åt upp din mamma, enbart därför
yaaaaay
smisk:
Det är lite för extremt, jag håller mig till korta män som pratar roligt, jag.
Okej. Jag måste nog tyvärr säga att jag finner dig som aningen konservativ, samt förfärligt motstridig och monoton. Har du någonsin funderat på att starta eget företag inom runologibranschen?
/care
kruxz:
Okej. Jag måste nog tyvärr säga att jag finner dig som aningen konservativ, samt förfärligt motstridig och monoton. Har du någonsin funderat på att starta eget företag inom runologibranschen?
Nej, men där gav du mig allt en idé!
smisk:
Nej, men där gav du mig allt en idé!
Ja, det har du jävligt rätt i att jag gjorde. Nu vill jag se att du tar vara på idén och startar upp det där företaget inom en snar framtid. Jag är villig att sponsra ditt företag med knäckebröd och psykedeliska, grafiska illustrationer av Horus, som du sedan kan täcka dina radiala kontorsväggar med.
kruxz:
Jag är villig att sponsra ditt företag med knäckebröd och psykedeliska, grafiska illustrationer av Horus, som du sedan kan täcka dina radiala kontorsväggar med.
Tack vad snällt
Tråden låst på grund av inaktivitet