Aviseringar
Rensa alla

Jag är tjock.

Jag är lika lång som dig,men jag väger 50 kg.Så du är bara 5kg "tjockare" än mig

SvaraCitera

buttcrack:

alla får ryck och bara: DU ÄR INTE FEEET ANOREXIAAAA VART E VÄRLDEN PÅ VÄÄÄÄÄÄÄG OHOHHOOHOHOHOHOH!!!

*host* uppenbar

SvaraCitera

buttcrack:

Det var inte jag som sa att jag var tjock det var Irresiistible.

va? [surprised]
Nejdu, jag sa att det du beskrev lät en aning mulligt. Inte tjock.

SvaraCitera

fjeak:

Det där visade ju verkligen hur mogen du är, och hur mycket man bör lyssna på dig.

Hur mogen är du själv då? *pekar till citatet under* [tired]

fjeak:

*Hjälper till att stryka den lilla femtonåriga flickan över håret*

SvaraCitera
fjeak

Irresiistible:

Hur mogen är du själv då? *pekar till citatet under* [tired]

Snälla du, sluta för din egen skull. Du låter bara patetisk faktiskt.

SvaraCitera

fjeak:

Snälla du, sluta för din egen skull. Du låter bara patetisk faktiskt.

Haha, men herregud.. Du kan ju inte påstå att jag är patetisk och omogen, när du skriver på samma sätt själv?

SvaraCitera

buttcrack:

Nu är jag 167 och väger typ 55-56

Äckligt fet azzo. [shake][shake][shake][shake][shake]

SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

jag sluta typ äta godis å sånt nästan helt under sommar lovet, kanske bara nått litet varannan vecka bara å jag har gått ner nått kilo sen dess 🙂 sen GÅR jag 4,5 km 3-4 ggr i veckan om det nu har nå påverkan <;

Nice 🙂 Det låter inte så svårt.. Godis är ändå ganska äckligt. Eller man mår illa av det efteråt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Äckligt fet azzo. [shake][shake][shake][shake][shake]

[cheers]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lilwayne:

LYCKA TILL

Tack för att det är nån som är lite seriös iaf 😛 Men jag har gjort situps samtidigt som jag har ridit och joggat förut, och det har märkts skillnad. Inte att fettet försvunnit pga situpsen utan att jag fått lite mer muskler. Och jag har läst att punktförbränning inte funkar, så det var inte det jag hade tänkt 🙂

SvaraCitera

Dra ner på godiset och allt annat som inte tillhör frukost, lunch och middag. Räcker att jogga 1-2 gånger i veckan lite eller att gå ut och gå eller att träningscykla.

Har gått riktigt snabbt för mig att bygga upp muskler+gå ner i vikt sista veckorna. Cyklar på en träningscykel hemma, 18-15 MIL! per vecka.

Det viktigaste när man ska gå ner i vikt är att ha DISCIPLIN! yayayaya!!!! lalalaal![cool]

SvaraCitera

du är smal redan ja, dock fattar jag inte att folk är negativa mot att börja träna och äta nyttigt. go for it girl, bli inte äs bara.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera